ET-ELLER-ANDET-joel-ET-ELLER-ANDET
Fra : Mr. D

Dato : 16-02-07 00:42

Den der film om juleaften ved fronten under 1. verdenskrig - Jeg troede
egentlig at den blev frigivet på DVD her til jul, men det blev den vist
ikke. Nogen, der ved hvornår den udkommer i lille DK?

simon

Fra : Christina Estrup

Dato : 16-02-07 10:43

Mr. D skrev:
> [...]
> egentlig at den blev frigivet på DVD her til jul, men det blev den vist
> ikke. Nogen, der ved hvornår den udkommer i lille DK?

Joyeux Noël: http://imdb.com/title/tt0424205/

mvh
Christina

Fra : Mr. D

Dato : 16-02-07 20:23

"Christina Estrup" <klawz@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Mr. D skrev:

Joyeux Noël: http://imdb.com/title/tt0424205/

Nå ja Noel og ikke Joel. Mi fransæs bist un petit rusty

simon

Fra : konstman

Dato : 16-02-07 20:11

On 16 Feb., 00:41, "Mr. D" <s-gr...@post5DELETE.tele.dk> wrote:
> [...]
> egentlig at den blev frigivet på DVD her til jul, men det blev den vist
> ikke. Nogen, der ved hvornår den udkommer i lille DK?

Joyeux Noël, Dansk titel: En dag uden krig

http://www.scope.dk/film.php?id=4228&fil=1

Den udkommer 7, marts i Sverige (se linket nedenunder) under titlen
"Fiendeland" MED danske undertekster. Det er ikke lige til at se om
den er på vej med dansk cover, hverken "laserdisken.dk",
"axelmusic.dk" eller "softxchange.dk" har den til forudbestilling.
(Gode steder at se om noget er på vej inden for de næste par måneder.)

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&nav=1128&nav_genre=1128&selected_flik=movies

Med venlig hilsen
Jan K

Fra : Mr. D

Dato : 16-02-07 20:24

"konstman" <jan.konstmann@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>"axelmusic.dk" eller "softxchange.dk" har den til forudbestilling.
>(Gode steder at se om noget er på vej inden for de næste par måneder.)

Hi Jan

Tak for hjælpen. Så må vi se om ikke også den udkommer i DK snarest efter
marts. Jeg undrer mig bare over, at der slet ikke er nyt fra vestfronten. Vi
har jo intet hørt

simon

Fra : konstman

Dato : 16-02-07 20:18

cdon.com linket virkede ikke anden gang...

Søg på "Joyeux Noël" på linket.

mvh Jan