Gøg & Gokke ?
Fra : Carsten Kampmann

Dato : 15-02-07 21:55

Er der nogen der ved vilken film det var hvor Gøg tænder sin pipe med sin
tommeltot og da Gokke prøver går det jo galt.
mvh
CK

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 16-02-07 10:27

Carsten Kampmann wrote:
> Er der nogen der ved vilken film det var hvor Gøg tænder sin pipe med
> sin tommeltot og da Gokke prøver går det jo galt.
> mvh
> CK

Den hedder vist Way Out West.

Google:
http://www.google.dk/search?hl=da&rls=GGLG%2CGGLG%3A2006-08%2CGGLG%3Ada&q=stan+laurel+lights+thumb&meta=

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-07 16:00

Jesper Brogaard wrote:
> Den hedder vist Way Out West.
> Google:
> http://www.google.dk/search?hl=da&rls=GGLG%2CGGLG%3A2006-08%2CGGLG%3Ada&q=stan+laurel+lights+thumb&meta=

Kan du så tilfældigvis huske hvad den film hedder, hvor de skal have et
klaver op af en masse trapper til et hus?

MVH Steen

Fra : Per Hansen

Dato : 16-02-07 17:26

"Steen F." <-> mentioned this

> Kan du så tilfældigvis huske hvad den film hedder, hvor de skal have
> et klaver op af en masse trapper til et hus?
>
> MVH Steen

Det er Oscar vinderen: The Music Box.
Fik den for: Best Short Subject, Comedy
http://www.imdb.com/title/tt0023251/

--
Per Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-07 02:57

Per Hansen wrote:
> Det er Oscar vinderen: The Music Box.
> Fik den for: Best Short Subject, Comedy
> http://www.imdb.com/title/tt0023251/

The Music Box ja... bare den kunne fås på DVD med danske undertekster

/Steen

Fra : Per Hansen

Dato : 17-02-07 13:02

"Steen F." <-> mentioned this

> The Music Box ja... bare den kunne fås på DVD med danske undertekster

> /Steen

Kan man desværre ikke, men den er udgivet i Tyskland på DVD.
Original sprog er også incl. Jeg har den 100% restaurerede version
stående.
På samme DVD finder man også:

Big Business, hvor de er juletræ sælgere og støder på James Finlayson,
ham den halvskaldede med kraftigt overskæg der altid kigger ret underligt
med den ene øje når han er irriteret eller sur.

Below Zero, hvor de er gademusikanter. Her finder de en tegnebog og
beslutter sig for at beholde pengene. Så inviterer de en betjent på
middag fordi han har reddet deres liv, men desværre er det betjentens
tegnebog de har fundet og nu bruger løs af.

--
Per Hansen