Nick Cave film hvor alle er frastødende?
Fra : P Kaasing

Dato : 14-02-07 18:18

Hej

Hvad hedder den Nick Cave film hvor det er svært at få sympati for nogen af
personerne? Ved godt det er et lidt subjektivt spørgsmål, men har fået at
vide at han har lavet en film hvor rollerne er lavet så frastødende at det
er meget svært at fatte sympati for nogen af dem.
Filmen var vist af samme grund et flop.

Håber nogen har et bud.

vh

Poul

Fra : Lars C

Dato : 14-02-07 18:26

P Kaasing skrev:

> [...]
>vide at han har lavet en film hvor rollerne er lavet så frastødende at det
>er meget svært at fatte sympati for nogen af dem.

Det kan være "Ghosts... of the Civil Dead"

http://imdb.com/title/tt0095217/

Det er ihvertfald ikke en pæn historie han her fortæller.

--
Lars C

Fra : P Kaasing

Dato : 14-02-07 20:21

"Lars C" <lars@c.invalid> skrev i en meddelelse
> Det kan være "Ghosts... of the Civil Dead"
>
> http://imdb.com/title/tt0095217/
>
> Det er ihvertfald ikke en pæn historie han her fortæller.
>

> --
> Lars C

Det kunne godt være den, dog havde jeg forestillet mig det var en nyere
film, men jeg prøver at se den, hvis den er til at opstøve nogen steder.

/Poul

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 14-02-07 19:44

"P Kaasing" <kaasingFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> at vide at han har lavet en film hvor rollerne er lavet så frastødende at
> det er meget svært at fatte sympati for nogen af dem.

Har kun set en film som han har skrevet, og det er "The Proposition"
http://imdb.com/title/tt0421238/. En kold og kynisk og grum western, mener
ikke at der er nogen her som man fatter sympati for. En ok film, ikke
fantastisk, men ok.

BK

Fra : P Kaasing

Dato : 14-02-07 20:22

"Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
skrev i en meddelelse news:45d35856$0$2996$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> http://imdb.com/title/tt0421238/. En kold og kynisk og grum western, mener
> ikke at der er nogen her som man fatter sympati for. En ok film, ikke

Den har jeg også set, men det er ikke den.

/Poul

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 24-02-07 17:14

On Wed, 14 Feb 2007 20:21:48 +0100, "P Kaasing" <kaasingFJERN@hotmail.com> wrote:

>Den har jeg også set, men det er ikke den.

Så er det ikke en Nick Cave film du tænker på.

Fra : Tue Sørensen

Dato : 14-02-07 23:45

On 14 Feb., 20:21, "P Kaasing" <kaasingFJ...@hotmail.com> wrote:

> Den har jeg også set, men det er ikke den.

Jeg vil tro det er den nye udgave af The Wicker Man.

- Tue

Fra : P Kaasing

Dato : 16-02-07 14:55

"Tue Sørensen" <sorensonian@gmail.com> skrev i en meddelelse
Jeg vil tro det er den nye udgave af The Wicker Man.

- Tue

Nej det er ikke den. Og det er Nick Cave, ikke Nicolas Cage. Men bortset fra
det synes jeg nu også at The Wicker Man ser interessant ud

Vh

Poul

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 16-02-07 16:13

P Kaasing skrev:
> [...]
>
> Nej det er ikke den. Og det er Nick Cave, ikke Nicolas Cage. Men bortset fra
> det synes jeg nu også at The Wicker Man ser interessant ud

Se for guds (og the Wicker Man's) skyld den gamle, ikke den nye. Den nye
er næsten totalt blottet for den magi og atmosfære, som den gamle var
fyldt med.

Mikkel

Fra : Tue Sørensen

Dato : 17-02-07 08:13

On 16 Feb., 14:55, "P Kaasing" <kaasingFJ...@hotmail.com> wrote:
> "Tue Sørensen" <sorenson...@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vil tro det er den nye udgave af The Wicker Man.
>
> - Tue
>
> Nej det er ikke den. Og det er Nick Cave, ikke Nicolas Cage.

Ow yeah. Sorry!

- Tue