hvilken blodtryksmåler?
Fra : Inger

Dato : 18-02-07 19:12

Hej Gruppe

Længere tilbage har jeg læst en tråd, der omhandler blodtryk og måling
heraf. Her skriver Lars Hansen om det apparat han har:
"apparatet er ikke købt i Aldi , er godkendt og
kostede ca. 900,- kr. Bruges på overarmen og ikke et håndleds."

Jeg skal ud og købe et, og det er meget vigtigt at det er et pålideligt
apparat jeg får købt og jeg er selvfølgelig også villig til at betale
for den kvalitet det kræver... Så nu vil jeg lige høre hvad det mon er
for en godkendelse der tales om, og om det er nogen der kan anbefale et
bestemt apparat.

Mvh. Inger

Fra : lh

Dato : 18-02-07 19:19

"Inger" <nomail@me.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> godkendelse der tales om, og om det er nogen der kan anbefale et bestemt

Lægen og apoteket må kunne anbefale det "rigtige" apparat.

lh

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-07 19:52

http://ekstrabladet.dk/forbrug/forbrug_nyheder/article265264.ece

Omron fåes her http://www.hermedico.dk/

Fra : oh@paradis.dk

Dato : 19-02-07 13:35

Inger skrev:
> [...]
> for den kvalitet det kræver... Så nu vil jeg lige høre hvad det mon er
> for en godkendelse der tales om, og om det er nogen der kan anbefale et

Eller spørge hjerteforeningen

fra
Jørgen