Fedt nok - Fejlagtige myter om fedt
Fra : SørenFisker

Dato : 14-02-07 15:31

I min søgen om sund kost (i forb.m. nedsættelse af kolesterol-tallet) faldt
jeg over:

www.alun.dk

Under "Sund kost" så jeg artiklen som nævnt under emne.
Diverse kendte kostråd, stilles jo noget på hovedet i artiklen!
Er der nogen af jer, der kender lidt nærmere til ALUN?
Alle kommentarer modtages meget gerne.
Hilsen Søren

Fra : Peter Heide

Dato : 14-02-07 18:46

Hvad med Becels produkter Pro-Active, der bliver reklameret
med ifbm et lavere kolesterol-tal. Er de noget værd ?

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 15-02-07 11:28

Hej !!
Ja det er meget værd i kroner og øre (meget dyrt), men jeg tror
ikke på, at du kan nedbringe dit kolesterol-tal ved kun at
anvende det, selv ikke om du overhovedet ikke spiste anden. Men
der kan utvivlsomt tjenes mange penge på at markedsføre det som
de gør. Det kræver en gennemgribende kostomlægning, hvis man
ikke vil få det ned via medicin fra lægen
Med venlig hilsen
Hans

Hej !!

Fra : SørenFisker

Dato : 15-02-07 13:40

"Hans Mikkelsen (slet 2IR5Q)" <bkfoto3@2IR5Qmail.dk> wrote in message
> [...]
> de gør. Det kræver en gennemgribende kostomlægning, hvis man
> ikke vil få det ned via medicin fra lægen

Tak for jeres svar.
Fandt senere ud af, at jeg nok skulle have stillet spørgsmålet i
kultur.mad+drikke; så det tillader jeg mig at gøre.
Søren