Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gamle kameraer
Fra : JDD

Dato : 19-02-07 11:19

hej

Jeg har et gammelt Rolleicord 2 øjet spejlrefleks kamere, men jeg kan ikke
rigtig se hvilken type osv det er. Hvordan kan man se om det er en I, Ia,
II eller ....

http://en.wikipedia.org/wiki/Rolleicord

Jeg har også en Kodat Retina 1a af folde typen med en xenar optik

http://en.wikipedia.org/wiki/Kodak_Retina

Ps. jeg kunne være intereseret i en bytte handel med en Canon T90

--
mvh.
Jan Dahl Damkjær

Fra :    ab©

Dato : 19-02-07 12:15

"JDD" <jdd@xykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rigtig se hvilken type osv det er. Hvordan kan man se om det er en I, Ia,

Kik evt. her

http://www.siufai.dds.nl/Rollei_History.htm

her finder du en fortegnelse over kameraerne i forhold til serie-nr.

ab©