Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Re:D80 og sd kort
Fra : Ricko.

Dato : 18-02-07 16:22

ja der skal ikke meget til før man bliver afvist , havde han nu skrevet
,hvad så. Så hjælp dog manden , i stedet for at lave gruppen om til en
børnehave,

--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : Mogens Hansen

Dato : 18-02-07 16:46

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> wrote in message
> ja der skal ikke meget til før man bliver afvist ,

Det er ikke en afvisning - faktisk er det en hjælp.
Der er bedre chance for at få brugbare svar, hvis man bruger den rigtige
gruppe.

Det undrer mig ikke at folk stiller spørgsmål i den forkerte gruppe - de er
givetvis ikke klar over eksistensen af de andre.
Men det undrer mig at andre folk så piver, når OP venligt bliver hjulpet.
Det er ikke andet end 4 dage siden i tråden "Hvilket Lille Digital kamera
skal jeg købe?" at det blev debateret.

> havde han nu skrevet
> ,hvad så. Så hjælp dog manden ,

Hvis du gjorde dig den umage at kigge i den gruppe der blev henvist til, så
ville du se at jeg 5 minutter inden du skrev dit indlæg, havde givet et
grundigt svar.
Jeg FUT'ede til dk.fritid.indkoeb så jeg kunne svare på OP's spørgsmål, uden
at spamme denne gruppe.

Hvad bidrager du med af hjælp til OP ?

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Ricko.

Dato : 18-02-07 17:01

> Jeg FUT'ede til dk.fritid.indkoeb så jeg kunne svare på OP's spørgsmål,
Og jeg gider sku ikke side i alle mærkelige grupper og glo efter svar , så
giv manden et svar hvis du kan, ellers så tig dog stille
og lad en anden svare på det han spørger om , du opføre dig jo kun som en
netbetjent , lige nu.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-02-07 17:39

Ricko. skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> ja der skal ikke meget til før man bliver afvist , havde han
> nu skrevet ,hvad så. Så hjælp dog manden , i stedet for at
> lave gruppen om til en børnehave,

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-02-07 17:46

Ricko. skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> ja der skal ikke meget til før man bliver afvist , havde han
> nu skrevet ,hvad så. Så hjælp dog manden , i stedet for at
> lave gruppen om til en børnehave,

Det var da ikke noget med at blive afvist - tværtimod er en
høflig henvisning til den rigtige gruppe da den bedste hjælp, man
kan få.

Hvis du går ind i en tøjbutik og spørger efter et æble, så bliver
du også høfligt henvist til grønthandleren inde ved siden af.

Der er kun en gruppe personer, der laver gruppen om til en
børnehave, det er dem, der ikke kan klare en høflig henvisning
til den rigtige gruppe uden at flæbe.

Jan