Forkølet?
Fra : Ukendt

Dato : 20-02-07 00:00

Hej alle i kloge hoveder!

Molly lyder som om at helvede er ved at bryde løs med slim i luftvejene.. Vi
har det lidt koldt ved gulvet, men hun har selvfølgelig kurv og tæpper, som
hun ynder at putte sig i.

Hvad kan man gøre? Jeg kan vel ikke bare proppe hende med "vicks" ?
Husmorråd vil passe mig fint

-Camilla

Fra : lh

Dato : 20-02-07 06:22

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som hun ynder at putte sig i.
>
> Hvad kan man gøre? Jeg kan vel ikke bare proppe hende med "vicks" ?

Hvis jeg var dig ville jeg besøge en dyrlæge. Det er sjældent man lige høre
en hund er lidt forkølet. Den kunnne have en begyndende lungebetændelse
f.eks.
Smut lige til dyrlæge og få tjekket den.

Mvh
lh

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-07 16:21

> [...]
> som hun ynder at putte sig i.
>
> Hvad kan man gøre? Jeg kan vel ikke bare proppe hende med "vicks" ?

Dyrlægen blev konsulteret i dag, og det ER altså bare lidt slim i halsen. Vi
har fået slimopløsene og så skulle det gerne gå bedre.

Hilsen C

Fra : makkerlone

Dato : 21-02-07 19:38

> Dyrlægen blev konsulteret i dag, og det ER altså bare lidt slim i halsen. Vi
> har fået slimopløsene og så skulle det gerne gå bedre.
> Hilsen C

Det kunne nu også lyde som kennelhoste. Det er der rigtig mange hunde,
der har haft i december (Jylland) og jeg kender til flere udbrud på
Sjælland lige nu.
Men når du nu har fonsulteret dyrlægen og fået at vide, at det bare er
slim i halsen, ja, så har vedkommende vel ret.

Lone Sommer