træning
Fra : Battlefield's

Dato : 18-02-07 12:24

Hej
Min hund, Jet, må være klogere end jeg først antog. I dag havde jeg været
ved at træne ham til at rette opmærsomheden mere mod mig, ved at kaste et
stykke legetøj, som han så skulle gribe. Det gik fint og da vi var færdige
satte jeg mig her ved computeren. Lidt efter lød der en lyd og jeg vendte
mig om, Jet havde smidt et stykke legetøj bag mig for at få MIN
opmærksomhed, han skulle nemlig ud, hvilket jeg havde glemt efter legen, han
er kun 5 måneder og så skal man jo ud efter leg .
Hilsen Vibeke

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-02-07 13:20

Battlefield's wrote:
> [...]
> legetøj bag mig for at få MIN opmærksomhed, han skulle nemlig ud,
> hvilket jeg havde glemt efter legen, han er kun 5 måneder og så

Jeg er meget imponeret. Han er da en vældig klog lille fyr, og når man
nu ikke er i stand til at tale, så må man jo prøve et andet
alternativ, det virkede jo tilsyneladende også.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats