MS Windows
briani 27239
XPpro + "windows har fundet en fejl og luk~
Fra : JcLind

Dato : 18-02-07 20:15

Denne sætning har jeg desværre set tit. Maskinen er nogle uger gammel og
kører XP "2".

Det er tit galt med film (mpg-filer), så lukker windows stifinder ned.
Jeg kan heller ikke få Pinnackle til at rendere og lave DVD-film. Jeg ved
ikke om det har noget med hinanden at gøre.

Hvordan får jeg forklaret XP at den gerne må arbejde med mpg-filer?

(Og at jeg ikke vil sende en rapport til M$ hver eneste gang)

VH jakob

Fra : JcLind

Dato : 18-02-07 20:43

"JcLind" <Svar-her@i.gruppen> skrev i en meddelelse

blablabla

Det hedder "forhindring af datakørsel" og kan slå fra et snedigt sted ynder
kontrolpanel/"system"

Ang Pinnacle så ved jeg stadig ikke,...

VH jakob

Fra : jama

Dato : 18-02-07 22:00

JcLind wrote:
> [...]
>
> Hvordan får jeg forklaret XP at den gerne må arbejde med mpg-filer?
>
> (Og at jeg ikke vil sende en rapport til M$ hver eneste gang)

Ang. fejlmed. til Microsoft.
Kontrolpanel/System/Avanceret/Fejlrapotering/fjern hakket i sendes/hak i
deaktivere, så undgår du at få disse meddelelser.
Mvh.Jama

Fra : jama

Dato : 18-02-07 22:01

Fra : wilstrup

Dato : 18-02-07 23:56

> [...]
>
> Hvordan får jeg forklaret XP at den gerne må arbejde med mpg-filer?
>
> (Og at jeg ikke vil sende en rapport til M$ hver eneste gang)

Der er nogle patches hos pinnacle, der løser disse problemer - afhængigt af
hvilken version du har (8 - 9 eller 10?) - du kan hente disse patches på
deres hjemmeside - men læs grundigt på hvad det er du skal installere -der
findes forskellige udgaver af disse patches afhængigt af hvad du allerede
har på maskinen. Har du fx sp2 eller sp1? etc.

Se fx. www.pinnaclesys.com

Fra : JcLind

Dato : 19-02-07 17:39

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Se fx. www.pinnaclesys.com

Jeg er glad for at du siger det. Jeg synes. jeg har prøvet at søge deres
side igennem, men når jeg nu ved, at der er bid, så gør jeg det gerne igen

VH jakob