MS Windows
briani 27239
Ændring af partition?
Fra : Michael Trolle

Dato : 18-02-07 19:58

Hej..

Jeg har lige problemer med at ændre mit c drev, jeg har forsøgt mig med
partition magic, men den siger at der er fejl på disken og hvis jeg bruger
den indbyggede funktion i windows kan jeg jo kun slette og oprette, ikke
ændre i størrelse osv.

Jeg har smidt en par screenshots her

http://img14.imagevenue.com/img.php?image=24963_partition_122_253lo.JPG

http://img111.imagevenue.com/img.php?image=24968_partition2_122_3lo.JPG