MS Windows
briani 27239
Vista og netværk
Fra : Søren Frahm Larsen

Dato : 18-02-07 15:01

Hey..

Har et mærkeligt problem...

Har installeret Vista på min og min kærestes computer og så ville jeg få
vores netværk til at virke. vi bruger en router hvor vores bredbånd går
igennem.

Men når jeg går ind i stifinder og på netværk vil den have et brugernavn og
password. Men jeg har ikk bedt den om at gøre dette og jeg har heller ikk
skrevet noget password på noget tidspunkt..

Hvordan fjerne man dette så den bare går over på computeren...?

Mvh

Søren

Fra : Hans

Dato : 18-02-07 15:53

"Søren Frahm Larsen" <butby@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan fjerne man dette så den bare går over på computeren...?

.....Men når jeg går ind i stifinder og på netværk vil **den** have et

Den?

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 18-02-07 17:20

"Søren Frahm Larsen" <butby@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Hvordan fjerne man dette så den bare går over på computeren...?

Højreklik på Netværk
Du vil nu under "Deling og Registrering" se et punkt der hedder
"Adgangskodebeskyttet deling"
Slå dette punkt fra!!

Det burde løse jeres problem... Håber jeg

/ Jonas