Dlink DI514 og Atheos 5005g
Fra : Per Korshøj

Dato : 19-02-07 22:29

Hej ng

MEGA problemer med denne konfig og Vista som OS

Kan simpelt hen ikke koble på det trådløse netværk med denne konfiguration
(se subj).. Kører perfekt på alle andre (jeg har prøvet di 524, linksys osv)

Nogle der ved om der er kompabilitets problemer med evt vista og denne
router eller netkortet og denne router..

Per

Fra : Hans

Dato : 20-02-07 06:09

Hej Per

On 2007-02-19 22:29:03 +0100, "Per Korshøj" <per@fjerndetteternevej2.dk> said:

> [...]
>
> Nogle der ved om der er kompabilitets problemer med evt vista og denne
> router eller netkortet og denne router..

Jeg har lige haft en ligende problem, med samme netkort - dog med XP. I
min søgning stødte jeg også over Vista en del gange, og fandt frem til
denne side med drivere:
http://www.station-drivers.com/page/atheros.htm

Håber det hjælper

Mvh
Hans

Fra : Per Korshøj

Dato : 21-02-07 17:39

Det blev til en ny router istedet... virkede ikke med de nyeste whql drivere