Notation i php(5)
Fra : Thomas

Dato : 18-02-07 19:17

Hej NG.

Jeg sidder og leger lidt med at sætte noget xoops op (Et Content management
system xoops.org) og er stødt på følgende php kode som jeg ikke forstår:

$xoopsMailer =& getMailer();
Hvad betyder det når man skriver "=&"?

og i denne sætning:
$myts =& MyTextSanitizer::getInstance();
Hvilken betydning har de to kolonner?

Derudover er jeg stødt på en konstruktion men et spørgsmålstegn og et
kolon.. har en teori om at det er en if konstruk af en art men kan det
passe? (har ikke lige noget eksempel)..

Håber nogen kan hjælpe mig. Eventuelt henvise med et sted med en oversigt
over sådanne korte notationsmåder... (finder ikke noget når jeg søger på
php.net)

Mvh. Thomas

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 18-02-07 19:33