flere javascripts på samme side
Fra : JEK

Dato : 19-02-07 22:40

Hejsa

Jeg kan huske at have læst et eller andet sted, at der skal
gøres/skrives noget specielt for at få 2-3 javascripts til at
virke på samme side - men OM jeg kan finde det - NOPE, håber I kan hjælpe.

På forhånd tak for hjælpen
JEK

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-02-07 22:53

"JEK" <kneis@sport.dk> skrev :

>Jeg kan huske at have læst et eller andet sted, at der skal
>gøres/skrives noget specielt for at få 2-3 javascripts til at
>virke på samme side - men OM jeg kan finde det - NOPE, håber I kan hjælpe.

Det kan der ikke svares generelt på, det afhænger fuldstændig af
hvilke scripts, det drejer sig og om det f.eks. er det samme, der
skal bruges flere gange på samme side.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : oz3lx,René

Dato : 20-02-07 07:35

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«

ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende

Fra : Dan Storm

Dato : 20-02-07 18:48

oz3lx,René skrev:
> [...]
> stukket
> en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :

Den skal da vist futtes til dk.snak.mudderkastning...

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-02-07 01:25

oz3lx,René wrote:

> [klip en ulækker gang mundlort]

Plonk!

Erik Ginnerskov [overbevist ateist]
http://html-faq.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 25-02-07 01:34

oz3lx,René skrev:

> ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah
> og og havd de nu hedder

Ja, og millioner tror på mig - der er mig der er den
største gud, hvordan vil du forholde dig til det?

Hvorfor skal vi tro på dig efter din opstand mod Kerim,
og hvorfor skal vi tage dig seriøst fremover?

Du har ellers altid lavet seriøse indlæg, hvorfor er du
pludselig hoppet på et indlæg der ikke engang er et
indlæg, men en del af en signatur, som man ikke engang
kan angribe - det begriber jeg ikke

Der skal virkelig meget til at rette op på den fadæse,
er du klar til det?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-02-07 10:07

oz3lx,René skrev (for 2. gang):

> FUCK MUHAMMED.

*plonk*
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : JEK

Dato : 20-02-07 21:00

> [...]
>

> Det kan der ikke svares generelt på, det afhænger fuldstændig af
> hvilke scripts, det drejer sig og om det f.eks. er det samme, der

Hej Kerim

I dette tilfælde er det faktisk det samme script som skal gentages på samme
side
(slidebanner med sponsorlink) kan du komme med de vise sten ?

hilsen
JEK

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 20-02-07 10:54

Som udgangspunkt kan du sagtens bruge forskellige scripts på samme side.

/Marten

Fra : JEK

Dato : 20-02-07 21:05

"Marten Ølgaard" <oelgaard@comonto[slet her].dk> skrev i en meddelelse
> Som udgangspunkt kan du sagtens bruge forskellige scripts på samme side.
>
> /Marten

Hej Marten

Troede jeg også, men testede i går, og det viste sig at det kunne jeg
faktisk ikke, det drejer sig
om et slidebanner fra dynamicdrive.com, det skal lige fortælles at jeg
bruger
<script type="text/javascript" src="style/chrome.js"></script> til min menu
og så ville jeg have 2 slidebanner i top og bund af siden
<script type="text/javascript" src="style/bannerslide.js"></script> jeg kan
godt få
bannerslide frem i top eller bund men IKKE i både og.

MVH
JEK

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-02-07 21:36

JEK skrev:

> Troede jeg også, men testede i går, og det viste sig at det
> kunne jeg faktisk ikke,

Så vidt jeg kan se er problemet ikke at anvende forskellige script
på samme side, men at anvende samme script flere gange på samme
side. Det er en anden problemstilling.

Hvis du giver et link til din side, er det noget lettere at hjælpe.
Det er svært at se hvad der er galt når man ikke kan se siden
online.

> til min menu og så ville jeg have 2 slidebanner i top og bund
> af siden <script type="text/javascript"
> src="style/bannerslide.js"></script>

Hvis du skal have flere instanser af det samme script på en enkelt
side, er der nogle ting man skal være opmærksom på. Den bedste måde
at få det til at virke på, er ved at sørge for at scriptet anvender
funktioner i stedet for bare at køre fra top til bund.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til