Ændre input felts type
Fra : Martin Jensen

Dato : 19-02-07 16:05

Hej NG

Jeg vil gerne have ændret typen af mit inputfelt fra text til
password onfocus

Jeg er helt ny inden for java, så er der nogen der kan hjælpe
mig?

Jeg kunne forestille mig at det var noget i denne retning, men
det virker ikke.

<input name="Password" value="Password" type="text"
onfocus="this.type='password'">

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-02-07 16:28

Martin Jensen skrev:

> <input name="Password" value="Password" type="text"
> onfocus="this.type='password'">

Det fungerer fint i Firefox og Opera, men fejler i IE7.

Kan ikke lige se hvorfor - udover at IE melder "Egenskaben type
kunne ikke hentes".
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Martin Jensen

Dato : 19-02-07 20:09

Jens GyldenkærneClausen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Martin Jensen skrev:

> Det fungerer fint i Firefox og Opera, men fejler i IE7.
>
> Kan ikke lige se hvorfor - udover at IE melder "Egenskaben type
> kunne ikke hentes".

Tja, men det skulle meget gerne virke i IE også. Er der andre som kan
hjælpe?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-02-07 11:20

Martin Jensen skrev:

> Tja, men det skulle meget gerne virke i IE også. Er der andre
> som kan hjælpe?

En alternativ løsning er at udskifte formelementet med et andet (fx
ved at sætte display, position eller lignende. Der kan dog være
problemer hvis du skal have en værdi med over i password-feltet.

Fra : Martin Jensen

Dato : 20-02-07 11:33

> [...]
> ved at sætte display, position eller lignende. Der kan dog være
> problemer hvis du skal have en værdi med over i password-feltet.

Jeg skal ikke have nogen værdi med over. Kan du hjælpe mig til hvordan
det kan gøres?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-02-07 11:37

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> En alternativ løsning er at udskifte formelementet med et
> andet (fx ved at sætte display, position eller lignende.

Den løsning anvender de faktisk på
<http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/>. Scriptet er gemt godt af
vejen, men der skiftes mellem et tekstfelt (usr_password_fake) og
et passwordfelt (usr_password).

Jeg vil tro at det er vejen frem.