/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Fullrate - Kvalitet?
Fra : Mette & Mikael


Dato : 19-02-07 16:10

Hej.

Overvejer at skifte Internet udbyder til Fullrate.

Kunne godt tænke mig at høre folks erfaringer med firmaet, før jeg forlader
mit nuværende, meget stabile, abonnement ...

Planen er 5mbit/512kb forbindelse.

Priserne er jo NOGET billigere end mit nuværende abonnement.



 
 
ebbe (19-02-2007)
Kommentar
Fra : ebbe


Dato : 19-02-07 17:28

Det spiller!
Anbefaling: Vælg enten deres løsning med en 4-ports trådløs router eller
bridge-løsningen.
Det er lidt irriterende med en router med kun en port
ebbe
Vær opmærksom på at flatrate telefoni koster 30,- xtra

"Mette & Mikael" <munkerne(FJERN)@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:45d9bdb4$0$916$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hej.
>
> Overvejer at skifte Internet udbyder til Fullrate.
>
> Kunne godt tænke mig at høre folks erfaringer med firmaet, før jeg
> forlader mit nuværende, meget stabile, abonnement ...
>
> Planen er 5mbit/512kb forbindelse.
>
> Priserne er jo NOGET billigere end mit nuværende abonnement.
>



Martin (19-02-2007)
Kommentar
Fra : Martin


Dato : 19-02-07 18:04

Mette & Mikael skrev:
> Hej.
>
> Overvejer at skifte Internet udbyder til Fullrate.
>
> Kunne godt tænke mig at høre folks erfaringer med firmaet, før jeg forlader
> mit nuværende, meget stabile, abonnement ...
>
> Planen er 5mbit/512kb forbindelse.
>
> Priserne er jo NOGET billigere end mit nuværende abonnement.
>
>

Vær opmærksom på at deres kunde support er ringe, eller ikke eksisterende.

Mvh
Martin

MN (19-02-2007)
Kommentar
Fra : MN


Dato : 19-02-07 18:35


"Martin" <wee@wee.co.org> skrev i meddelelsen
news:45d9d893$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> Mette & Mikael skrev:
>> Hej.
>>
>> Overvejer at skifte Internet udbyder til Fullrate.
>>
>> Kunne godt tænke mig at høre folks erfaringer med firmaet, før jeg
>> forlader mit nuværende, meget stabile, abonnement ...
>>
>> Planen er 5mbit/512kb forbindelse.
>>
>> Priserne er jo NOGET billigere end mit nuværende abonnement.
>
> Vær opmærksom på at deres kunde support er ringe, eller ikke eksisterende.
>

Skal jeg ikke vurdere, men den smøre har vi fået om alle udbydere.
TDC, CC, Tele2 osv.

Mogens


Andreas Plesner Jaco~ (19-02-2007)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 19-02-07 19:36

On 2007-02-19, Martin <wee@wee.co.org> wrote:
>>
>> Kunne godt tænke mig at høre folks erfaringer med firmaet, før jeg forlader
>> mit nuværende, meget stabile, abonnement ...
>
> Vær opmærksom på at deres kunde support er ringe, eller ikke eksisterende.

Det er ikke min oplevelse. De support-sager jeg har haft via mail har
været ekspederet hurtigt og professionelt, og nedetid er blevet
krediteret uden bøvl.

--
Andreas

Preben Q (19-02-2007)
Kommentar
Fra : Preben Q


Dato : 19-02-07 20:11


>> Vær opmærksom på at deres kunde support er ringe, eller ikke eksisterende.
>
> Det er ikke min oplevelse. De support-sager jeg har haft via mail har
> været ekspederet hurtigt og professionelt, og nedetid er blevet
> krediteret uden bøvl.
>
> --
> Andreas

Det er fint nok med at få en email efter et par dage, men hvordan opleves nedbrud?
Skal man hos naboen og skrive en email via en anden udbyder?
Har Fullrate en 'driftsstatus hjemmeside' som giver helt opdateret info om
driftsforstyrrelser?
Det bedste ville være om man fik en sms når der er nedbrud.
Det har jeg oplevet en gang fra Clearwire. Det føltes som vild luksus....



Søren Jacobsen (19-02-2007)
Kommentar
Fra : Søren Jacobsen


Dato : 19-02-07 21:46


"Preben Q" <nospam@se.kd> skrev i en meddelelse
news:45da1146$1@news.dansketelecom.com...
>
>>> Vær opmærksom på at deres kunde support er ringe, eller ikke
>>> eksisterende.
>>
>> Det er ikke min oplevelse. De support-sager jeg har haft via mail har
>> været ekspederet hurtigt og professionelt, og nedetid er blevet
>> krediteret uden bøvl.
>>
>> --
>> Andreas
>
> Det er fint nok med at få en email efter et par dage, men hvordan opleves
> nedbrud?
> Skal man hos naboen og skrive en email via en anden udbyder?
> Har Fullrate en 'driftsstatus hjemmeside' som giver helt opdateret info om
> driftsforstyrrelser?
> Det bedste ville være om man fik en sms når der er nedbrud.
> Det har jeg oplevet en gang fra Clearwire. Det føltes som vild luksus....


Hej Jeg har kun godt at sige om Fullrate, jeg har fornyligt opdaget min
download var for lav hvorefter de krediteret mig for alle de mån jeg havde
haft for lav... jeg ringeded bare og kom igennem efter 5-10 min.
så blev det ordnet...

al anden kommunikation foregår pr email hvilket er fint for mig
har feks modtaget en mail idag om at de vil opgraderer software i min box
for at få en mere stabil hastighed...

jeg kan godt råde dig til at gå efter en anden router en den der kommer som
standard den kan nemlig kun håndterer 500 connection ad gangen :-/

skal selv have købt deres anden model på et tidspunkt...


MVH Søren




Brian K (18-03-2007)
Kommentar
Fra : Brian K


Dato : 18-03-07 23:27

"Preben Q" <nospam@se.kd> skrev i en meddelelse
news:45da1146$1@news.dansketelecom.com...
>
> Det bedste ville være om man fik en sms når der er nedbrud.


Det bruger fullrate også - jeg har modtaget en for en uge siden "vi beklager
at deres forbindelse er i stykker" (og det var den så bare ikke). 2 minutter
senere kom der en ny SMS "vi beklager den sms vi lige sendte ud - der var
fejl på noget udstyr på vores egen central"

Sådan kan det jo gå



Brian K (18-03-2007)
Kommentar
Fra : Brian K


Dato : 18-03-07 23:25

"Martin" <wee@wee.co.org> skrev i en meddelelse
news:45d9d893$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Vær opmærksom på at deres kunde support er ringe, eller ikke eksisterende.
>

Hej


Jeg er VILDT uenig - jeg eksperimentere rimligt meget med mit udstyr og
ender derfor tit med at ringe til deres support - ventetid mellem 5 minutter
og op til maks 15 minutter - og hver eneste gang har jeg fået en PERFEKT
behandling - jeg har været kunde hos dem siden firmaet var 1 mdr gammel - så
det er et stykke tid.

Iøvrigt har jeg anbefalet Fullrate til over 50 personer (som har valgt at
skifte til dem) - hver eneste har samme erfaringer som mig - det virker som
udgangspunkt - og hvis det ikke virker så får man skide god og venlig
support fra dem.

Fullrate..... er iøvrigt dem som er skyld i at samtlige internetudbydere i
danmark satte deres priser ned med over 50% på få uger - så om ikke andet...
så vælg/prøv dem fordi de fortjener det!

mvh
brian



Lars C (19-03-2007)
Kommentar
Fra : Lars C


Dato : 19-03-07 00:33

Brian K skrev:

>Fullrate..... er iøvrigt dem som er skyld i at samtlige internetudbydere i
>danmark satte deres priser ned med over 50% på få uger

Det er hvad jeg ville kalde sandhed med modifikationer :)

Jeg kan da nævne et par som ikke har sat prisen ned.


--
Lars C

Brian K (19-03-2007)
Kommentar
Fra : Brian K


Dato : 19-03-07 00:37

"Lars C" <lars@c.invalid> skrev i en meddelelse
news:fuirv2p1fljj22p2tggtqhep9b564a423l@4ax.com...
> Brian K skrev:
>
>>Fullrate..... er iøvrigt dem som er skyld i at samtlige internetudbydere i
>>danmark satte deres priser ned med over 50% på få uger
>
> Det er hvad jeg ville kalde sandhed med modifikationer :)
>
> Jeg kan da nævne et par som ikke har sat prisen ned.
>

Ja...ok..... Men dem der betyder noget satte prisen ned - bla CC.

TDC kører som sædvanligt på "deres faste kunder" - i ved dem som tror på at
"det er jo TDC's kabler, så vi får sikkert en bedre service, osv" - så de
betaler glædeligt 10 dbl pris for en forbindelse som nærmest burde
katagoriseres som "sneglefart" (256/128)

/brian



Andrew Engels Rump (~ (19-03-2007)
Kommentar
Fra : Andrew Engels Rump (~


Dato : 19-03-07 17:25

I demand that "Brian K" <spam@noway.dk> may or may not have
written in news:45fdcd3e$0$90276$14726298@news.sunsite.dk:
> "Lars C" <lars@c.invalid> skrev i en meddelelse
> news:fuirv2p1fljj22p2tggtqhep9b564a423l@4ax.com...
>> Brian K skrev:
>>> Fullrate..... er iøvrigt dem som er skyld i at samtlige
>>> internetudbydere i danmark satte deres priser ned med
>>> over 50% på få uger
>> Det er hvad jeg ville kalde sandhed med modifikationer :)
>> Jeg kan da nævne et par som ikke har sat prisen ned.
> Ja...ok..... Men dem der betyder noget satte prisen ned -
> bla CC.
> TDC kører som sædvanligt på "deres faste kunder" - i ved
> dem som tror på at "det er jo TDC's kabler, så vi får
> sikkert en bedre service, osv" - så de betaler glædeligt
> 10 dbl pris for en forbindelse som nærmest burde
> katagoriseres som "sneglefart" (256/128)

De får jo "verdens bedste bredbånd" og så er det endda
"ubegrænset bredbånd" (set i reklame for 256/64 kbit/s)!

Betyder det desuden at TDC kunder kun får 256*1000 bit/s -
hvor vi andre regner i Kbit/s (1024)? *G* Det giver da
alligevel 6144 bits mere pr sekund!!! *G*

Jeg ville føle mig ret begrænset af så lille en
båndbredde! I reklamen er der vist en masse forskellige
websider incl. musik (noder) der flyder ud af stikket,
men de burde vist hellere tegne det som dråber der falder
ned på gulvet!?! Så vil folk ikke føle sig vildledt, når
de får TDC "bredbånd" installeret.

Nå, men hvad var det vi kom fra. Nåh, jo Fullrate. Jamen
her er stort set også lutter rosende ord herfra. Der har
været et nedbrud på telefonien en weekend - hvilket fruen
i huset overhovedet ikke var begejstret for - men deres
hjemmeside blev holdt opdateret og jeg modtog desuden
SMS'er med oplysning om status for problemet. Det er
bedre end hvad alle andre udbydere har tilbudt - selv TDC!

Jeg har havde TDC erhverv internet sidste år og mage til
kluddermikler skulle man lede længe efter!!! Jeg kan mange
faktisk ret sjove historier om TDC, hvis det har interesse?

Andrew Engels Rump
--
Software Engineer
E-mail: mailto:newandrew@rump.dk
WWW: http://www.rump.dk/homepage/andrew/

Per Rønne (19-03-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 19-03-07 18:53

Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump) <newandrew@rump.dk>
wrote:

> Der har været et nedbrud på telefonien en weekend - hvilket fruen i huset
> overhovedet ikke var begejstret for

Så er der vel trods alt stadig mobiltelefonerne ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Andrew Engels Rump (~ (19-03-2007)
Kommentar
Fra : Andrew Engels Rump (~


Dato : 19-03-07 20:14

I demand that per@RQNNE.invalid (Per Rønne) may or may not
have written in news:1hv8jk8.1l7losgpsmxl7N%per@RQNNE.invalid:
> Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump) <newandrew@rump.dk>
> wrote:
>> Der har været et nedbrud på telefonien en weekend - hvilket
>> fruen i huset overhovedet ikke var begejstret for
> Så er der vel trods alt stadig mobiltelefonerne ...

Jeg skulle til og spørge om du var "ung"karl, men jeg kan se at
du ihvertifald har en kvinde i huset!

Inden vi fik Fullrate fremlagde jeg fakts, så godt som jeg kendte
dem, bl.a. at vi gik over til IP-telefoni og at der godt kunne
opstå problemer engang imellem. Men hvordan defineres ordet
"engang" imellem? For mig (en generaliseret) mand betyder det f.eks.
at der kan komme et udfald på en time en gang om ugen eller et
udfald på et par døgn hver tredje måned, for min kone/en kvinde
generelt, betyder det et udfald - som hun ikke opdager, da hun
ikke bruger telefonen på det tidspunkt, sådan lidt groft sagt!

Og jo vi har begge mobiltelefon og det var også argumentet for at
vi ikke krævede at "fastnet" telefonien nødvendigvis var lige så
stabil som den plejede - troede jeg!

Andrew Engels Rump
--
Software Engineer
E-mail: mailto:newandrew@rump.dk
WWW: http://www.rump.dk/homepage/andrew/

Per Rønne (19-03-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 19-03-07 20:29

Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump) <newandrew@rump.dk>
wrote:

> I demand that per@RQNNE.invalid (Per Rønne) may or may not
> have written in news:1hv8jk8.1l7losgpsmxl7N%per@RQNNE.invalid:
> > Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump) <newandrew@rump.dk>
> > wrote:
> >> Der har været et nedbrud på telefonien en weekend - hvilket
> >> fruen i huset overhovedet ikke var begejstret for
> > Så er der vel trods alt stadig mobiltelefonerne ...
>
> Jeg skulle til og spørge om du var "ung"karl, men jeg kan se at
> du ihvertifald har en kvinde i huset!

Jeg har boet alene, siden jeg samtidig med at jeg afsluttede skolen, 3g,
flyttede hjemmefra. Men jeg er dog opvokset i et hjem med én kvinde, én
mand - og os tre drenge .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Andrew Engels Rump (~ (19-03-2007)
Kommentar
Fra : Andrew Engels Rump (~


Dato : 19-03-07 20:48

I demand that per@RQNNE.invalid (Per Rønne) may or may not have written in
news:1hv8olh.fekhsd1jeq3rsN%per@RQNNE.invalid:
> Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump) <newandrew@rump.dk>
> wrote:
>> I demand that per@RQNNE.invalid (Per Rønne) may or may not
>> have written in news:1hv8jk8.1l7losgpsmxl7N%per@RQNNE.invalid:
>> > Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump) <newandrew@rump.dk>
>> > wrote:
>> >> Der har været et nedbrud på telefonien en weekend - hvilket
>> >> fruen i huset overhovedet ikke var begejstret for
>> > Så er der vel trods alt stadig mobiltelefonerne ...
>> Jeg skulle til og spørge om du var "ung"karl, men jeg kan se at
>> du ihvertifald har en kvinde i huset!
> Jeg har boet alene, siden jeg samtidig med at jeg afsluttede skolen,
> 3g, flyttede hjemmefra. Men jeg er dog opvokset i et hjem med én
> kvinde, én mand - og os tre drenge .

http://www.RQNNE.dk/ er din hjemmeside ik'? Ud fra de oplysninger der
stod der, fandt jeg to personer på din adresse!?! Nå, men du har -
sagt på en meget pæn måde - en del at lære!

Andrew Engels Rump
--
Software Engineer
E-mail: mailto:newandrew@rump.dk
WWW: http://www.rump.dk/homepage/andrew/

Per Rønne (19-03-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 19-03-07 21:06

Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump) <newandrew@rump.dk>
wrote:

> I demand that per@RQNNE.invalid (Per Rønne) may or may not have written in
> news:1hv8olh.fekhsd1jeq3rsN%per@RQNNE.invalid:
> > Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump) <newandrew@rump.dk>
> > wrote:
> >> I demand that per@RQNNE.invalid (Per Rønne) may or may not
> >> have written in news:1hv8jk8.1l7losgpsmxl7N%per@RQNNE.invalid:
> >> > Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump) <newandrew@rump.dk>
> >> > wrote:
> >> >> Der har været et nedbrud på telefonien en weekend - hvilket
> >> >> fruen i huset overhovedet ikke var begejstret for
> >> > Så er der vel trods alt stadig mobiltelefonerne ...
> >> Jeg skulle til og spørge om du var "ung"karl, men jeg kan se at
> >> du ihvertifald har en kvinde i huset!
> > Jeg har boet alene, siden jeg samtidig med at jeg afsluttede skolen,
> > 3g, flyttede hjemmefra. Men jeg er dog opvokset i et hjem med én
> > kvinde, én mand - og os tre drenge .
>
> http://www.RQNNE.dk/ er din hjemmeside ik'? Ud fra de oplysninger der
> stod der, fandt jeg to personer på din adresse!?!

Hvilke, dog?

> Nå, men du har - sagt på en meget pæn måde - en del at lære!

Jeg lærer skam hver dag. Det er man nødt til med mit job.

Og har du en gammel krak ser du nok følgende beboere i lejligheden:

Hans Rønne. Min far.
Inger Rønne. Min mor.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Andrew Engels Rump (~ (19-03-2007)
Kommentar
Fra : Andrew Engels Rump (~


Dato : 19-03-07 22:38

I demand that per@RQNNE.invalid (Per Rønne) may or may not have written
in news:1hv8q94.1xov1571knuoxpN%per@RQNNE.invalid:
> Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump) <newandrew@rump.dk>
> wrote:
>> I demand that per@RQNNE.invalid (Per Rønne) may or may not have
>> written in news:1hv8olh.fekhsd1jeq3rsN%per@RQNNE.invalid:
>> > Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump) <newandrew@rump.dk>
>> > wrote:
>> >> I demand that per@RQNNE.invalid (Per Rønne) may or may not
>> >> have written in news:1hv8jk8.1l7losgpsmxl7N%per@RQNNE.invalid:
>> >> > ...
>> >> Jeg skulle til og spørge om du var "ung"karl, men jeg kan se at
>> >> du ihvertifald har en kvinde i huset!
>> > Jeg har boet alene, siden jeg samtidig med at jeg afsluttede
>> > skolen, 3g, flyttede hjemmefra. Men jeg er dog opvokset i et hjem
>> > med én kvinde, én mand - og os tre drenge .
>> http://www.RQNNE.dk/ er din hjemmeside ik'? Ud fra de oplysninger der
>> stod der, fandt jeg to personer på din adresse!?!
> Hvilke, dog?

Mobilnummer og adresse som jeg slog op på dgs.dk (de gule sider).

>> Nå, men du har - sagt på en meget pæn måde - en del at lære!
> Jeg lærer skam hver dag. Det er man nødt til med mit job.
> Og har du en gammel krak ser du nok følgende beboere i lejligheden:
> Hans Rønne. Min far.
> Inger Rønne. Min mor.

Internettet giver de samme muligheder.

Nå, men det var dagens (generelle) kursus om kvinder!

Andrew Engels Rump
--
Software Engineer
E-mail: mailto:newandrew@rump.dk
WWW: http://www.rump.dk/homepage/andrew/

Per Rønne (20-03-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 20-03-07 06:27

Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump) <newandrew@rump.dk>
wrote:

> >> http://www.RQNNE.dk/ er din hjemmeside ik'? Ud fra de oplysninger der
> >> stod der, fandt jeg to personer på din adresse!?!
> > Hvilke, dog?
>
> Mobilnummer og adresse som jeg slog op på dgs.dk (de gule sider).

OK, to personer med samme navn, ikk'?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Andrew Engels Rump (~ (20-03-2007)
Kommentar
Fra : Andrew Engels Rump (~


Dato : 20-03-07 09:14

I demand that per@RQNNE.invalid (Per Rønne) may or may not have written in
news:1hv9fv9.zdjjwg1uadd1iN%per@RQNNE.invalid:
> Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump) <newandrew@rump.dk>
> wrote:
>>>> http://www.RQNNE.dk/ er din hjemmeside ik'? Ud fra de
>>>> oplysninger der stod der, fandt jeg to personer på din
>>>> adresse!?!
>>> Hvilke, dog?
>> Mobilnummer og adresse som jeg slog op på dgs.dk (de gule sider).
> OK, to personer med samme navn, ikk'?

Nej, der var som sagt også en kvindes navn på adressen - medmindre
jeg var meget træt da jeg lavede søgningen.

Andrew Engels Rump
--
Software Engineer
E-mail: mailto:newandrew@rump.dk
WWW: http://www.rump.dk/homepage/andrew/

Per Rønne (20-03-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 20-03-07 19:08

Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump) <newandrew@rump.dk>
wrote:

> I demand that per@RQNNE.invalid (Per Rønne) may or may not have written in
> news:1hv9fv9.zdjjwg1uadd1iN%per@RQNNE.invalid:
> > Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump) <newandrew@rump.dk>
> > wrote:
> >>>> http://www.RQNNE.dk/ er din hjemmeside ik'? Ud fra de
> >>>> oplysninger der stod der, fandt jeg to personer på din
> >>>> adresse!?!
> >>> Hvilke, dog?
> >> Mobilnummer og adresse som jeg slog op på dgs.dk (de gule sider).
> > OK, to personer med samme navn, ikk'?
>
> Nej, der var som sagt også en kvindes navn på adressen - medmindre
> jeg var meget træt da jeg lavede søgningen.

Det må du have været.

<http://www.krak.dk/Person/Resultat.aspx?Area=Frederikssundsvej+308B%2C+
3.+tv.&WhoOnlySearch=false>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Andrew Engels Rump (~ (21-03-2007)
Kommentar
Fra : Andrew Engels Rump (~


Dato : 21-03-07 15:45

I demand that per@RQNNE.invalid (Per Rønne) may or may not have written
in news:1hvaesu.ucm4ao97jt3tN%per@RQNNE.invalid:
> Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump) <newandrew@rump.dk>
> wrote:
>> Nej, der var som sagt også en kvindes navn på adressen - medmindre
>> jeg var meget træt da jeg lavede søgningen.
> Det må du have været.
> <http://www.krak.dk/Person/Resultat.aspx?Area=Frederikssundsvej+308B%2C
> + 3.+tv.&WhoOnlySearch=false>

Ah, Lis hun bor i A og ikke B!

Andrew Engels Rump
--
Software Engineer
E-mail: mailto:newandrew@rump.dk
WWW: http://www.rump.dk/homepage/andrew/

Per Rønne (21-03-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 21-03-07 18:45

Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump) <newandrew@rump.dk>
wrote:

> I demand that per@RQNNE.invalid (Per Rønne) may or may not have written
> in news:1hvaesu.ucm4ao97jt3tN%per@RQNNE.invalid:
> > Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump) <newandrew@rump.dk>
> > wrote:
> >> Nej, der var som sagt også en kvindes navn på adressen - medmindre
> >> jeg var meget træt da jeg lavede søgningen.
> > Det må du have været.
> > <http://www.krak.dk/Person/Resultat.aspx?Area=Frederikssundsvej+308B%2C
> > + 3.+tv.&WhoOnlySearch=false>
>
> Ah, Lis hun bor i A og ikke B!

En helt anden opgang ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

;o\)-max- (20-02-2007)
Kommentar
Fra : ;o\)-max-


Dato : 20-02-07 11:15


"Mette & Mikael"
> Hej.
>
> Overvejer at skifte Internet udbyder til Fullrate.
>
> Kunne godt tænke mig at høre folks erfaringer med firmaet, før jeg
> forlader mit nuværende, meget stabile, abonnement ...
>
> Planen er 5mbit/512kb forbindelse.
>
> Priserne er jo NOGET billigere end mit nuværende abonnement.

Lidt bøvli begyndelsen (standart routeren skulle tændes og slukkes
næsten dagligt) - nu kører det fint - betalings systemet er også en
rigtig go' ting..-max-



John Rasmussen (20-02-2007)
Kommentar
Fra : John Rasmussen


Dato : 20-02-07 19:45


"-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i meddelelsen
news:45daca2a$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Mette & Mikael"
>> Hej.
>>
>> Overvejer at skifte Internet udbyder til Fullrate.
>>
>> Kunne godt tænke mig at høre folks erfaringer med firmaet, før jeg
>> forlader mit nuværende, meget stabile, abonnement ...
>>
>> Planen er 5mbit/512kb forbindelse.
>>
>> Priserne er jo NOGET billigere end mit nuværende abonnement.
>
> Lidt bøvli begyndelsen (standart routeren skulle tændes og slukkes
> næsten dagligt) - nu kører det fint - betalings systemet er også en
> rigtig go' ting..-max-

Hej

Har selv en 10mb linie og flatrate telefoni som kører uden særlige
problemer. Under et større linie nedbrud i vores område modtog jeg en sms
fra Fullrate der sagde at man arbejdede på sagen. Problemet var løst
indenfor 2 -3 timer.
Grundet stor afstand til centralen kan min 10 mb kun klare mellem 680 -
780kb og det kan give lidt problem for telefonien at hastigheden er
svingende. Men en genstart af routeren har løst problemt de få gange det er
sket.
Der er selvfølgelig ventetid til deres support, men når man er igennem er
min oplevelse af hjælpen positiv. Jeg kan kun anbefale dem.

John Rasmussen
>


Bertel Lund Hansen (21-02-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 21-02-07 11:31

John Rasmussen skrev:

> Grundet stor afstand til centralen kan min 10 mb kun klare mellem 680 -
> 780kb

Får du virkelig under en tiendedel af hvad du betaler for?

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/      http://fiduso.dk/

John Rasmussen (21-02-2007)
Kommentar
Fra : John Rasmussen


Dato : 21-02-07 15:02


"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
news:td4pv7ed1idz.tdz514kk36v0$.dlg@40tude.net...
> John Rasmussen skrev:
>
>> Grundet stor afstand til centralen kan min 10 mb kun klare mellem 680 -
>> 780kb
>
> Får du virkelig under en tiendedel af hvad du betaler for?
>
> --
> Bertel
> http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/

Nej selvfølgelig ikke, der mangler da vist et nul

John



hytoft@gmail.com (06-03-2007)
Kommentar
Fra : hytoft@gmail.com


Dato : 06-03-07 10:42

On Feb 19, 4:09 pm, "Mette & Mikael" <munkerne(FJERN)@hotmail.com>
wrote:
> Hej.
>
> Overvejer at skifte Internet udbyder til Fullrate.
>
> Kunne godt tænke mig at høre folks erfaringer med firmaet, før jeg forlader
> mit nuværende, meget stabile, abonnement ...
>
> Planen er 5mbit/512kb forbindelse.
>
> Priserne er jo NOGET billigere end mit nuværende abonnement.

Jeg har lige fået det den 1. marts (fra TDC). Internettet tog ½ time
at sætte op. Jeg oplever at internetforbindelsen er god og stabil. Jeg
synes, at lydkvaliteten på telefonen ikke er helt i top, men ikke
noget der gør at jeg fortryder mit valg!


Andrew Engels Rump (~ (06-03-2007)
Kommentar
Fra : Andrew Engels Rump (~


Dato : 06-03-07 13:01

I demand that hytoft@gmail.com may or may not have written in
news:1173174115.596489.275850@30g2000cwc.googlegroups.com:
> On Feb 19, 4:09 pm, "Mette & Mikael" <munkerne(FJERN)@hotmail.com>
> wrote:
>> Overvejer at skifte Internet udbyder til Fullrate.
>> Kunne godt tænke mig at høre folks erfaringer med firmaet, før jeg
>> forlader mit nuværende, meget stabile, abonnement ...
>> Planen er 5mbit/512kb forbindelse.
>> Priserne er jo NOGET billigere end mit nuværende abonnement.
> Jeg har lige fået det den 1. marts (fra TDC). Internettet tog ½ time
> at sætte op. Jeg oplever at internetforbindelsen er god og stabil. Jeg
> synes, at lydkvaliteten på telefonen ikke er helt i top, men ikke
> noget der gør at jeg fortryder mit valg!

Jeg er også ganske tilfreds - men det er konen desværre ikke - nu må
vi se om jeg kan overbevise hende!

Vi har haft nogle få nedbrud, som kunne klares med at genstarte
routeren, men i weekenden brød IP-telefonidelen helt sammen, men
supportens hjemmeside informerede om problemet og jeg modtog en
SMS, så jeg ikke famlede i blinde, så til den pris synes jeg faktisk
at det er et rigtig godt produkt.

Andrew Engels Rump
--
Software Engineer
E-mail: mailto:newandrew@rump.dk
WWW: http://www.rump.dk/homepage/andrew/

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177549
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408820
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste