Jeg har prob. med at etablere Netværk
Fra : René Roager

Dato : 27-12-00 15:19

Hjæælp!
Jeg har installeret 2 netværkskort (Sandberg 100Mbit)
På den ene PC, der kører win98 har jeg ikke har problemer med
opsætning, men den anden der kører med win95 har jeg store problemer.
Den siger ved opstart at der er fundet ny hardvare. Men den kommer
også med meddelse om at "Dette DHCP program kunne ikke få en IP
netværksadr fra en DHCP-server".
Når jeg går ind i denne computer> netværk, ja så er sandbergkortet
der, og der er også oprettet en IPX/SPX protokol samt en TCP/IP
protokol, men når jeg går i egenskaber under TCP/IP er der ingenting i
fanen bindinger, og der bliver heller ikke oprettet ikon til "andre
computere"
Jeg har angivet IP adresser korrekt, har brugt 192.168.0.1 og
192.168.0.2

Jeg får flere fejlmeldinger hvis jeg prøver at tilføje ny prokokol
bla:
filen blev ikke fundet fejl nr 2
Installationsprogrammet kunne ikke færdigøre åbning af fil på kilde
disk
Kildefil A:\W95nt351.nd3\vdhcp.386
Destinationsfil C:\windows\system\vdhcp.386=win95_17.cab

Samme meddelse får jeg med flere andre filer.
Dert er som om den ikke installerer softwaren fra disketten, jeg har
driver disketterne fra sandberg mrk EP-320x-r version 1,1

Er der noget jer gør helt forkert??

Med venlig hilsen
René Roager
roager@post2.tele.dk