R2.0 hvad betyder det
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 20-02-07 01:12

Jeg har kigget på et MB. Asus P5VDC-MX
ved nogle står der en tilføjelse, R2.0 , hvad betyder det, er det
et som er repareret, det er 100 kr billigere end de andre.
mvh Ebbe

Fra : Fynbo

Dato : 20-02-07 02:18

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg har kigget på et MB. Asus P5VDC-MX
> ved nogle står der en tilføjelse, R2.0 , hvad betyder det, er det
> et som er repareret, det er 100 kr billigere end de andre.
> mvh Ebbe

Mon ikke det er Revisionsnummeret.

Fynbo

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 20-02-07 07:15

Ebbe Hansen <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> skrev 2007-02-20:
> Jeg har kigget på et MB. Asus P5VDC-MX
> ved nogle står der en tilføjelse, R2.0 , hvad betyder det, er det
> et som er repareret, det er 100 kr billigere end de andre.

Revision 2.0.

Man har lavet lidt om paa bundkortet siden Rev 1.0. Ved det her kort
mener jeg at det foerst er R2.0 der har support for core duo og core
duo 2.

Thomas

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 20-02-07 09:35

On 20 Feb 2007 06:14:59 GMT, "Thomas S. Iversen"
<zensonic@zensonic.dk> wrote:

> [...]
>
>Man har lavet lidt om paa bundkortet siden Rev 1.0. Ved det her kort
>mener jeg at det foerst er R2.0 der har support for core duo og core

Tak til Thomas og Fynbo, for hurtigt svar. så har det ingen
betydning for mig
mvh Ebbe