Andet multimedie
bentjuul 3670
corel clipart
Fra : Studio Smalbro

Dato : 18-02-07 14:29

Corel solgte engang for mange år siden CorelDraw med en masse clipart af
militære våbenskjold - herunder en masse østeuropæiske. Er der nogen der kan
huske hvilken version af CorelDraw der havde dem med sidst? Var det version
4? Jeg sidder netop nu og kigger på en version 6 cd, men der ser de ikke ud
til at være med...

Kh
Bjørn

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 18-02-07 14:29

Studio Smalbro skrev:

> Var det version 4?

Jeg har dem ikke på min version 4 cd svjv.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jørn Andersen

Dato : 18-02-07 14:37

On Sun, 18 Feb 2007 07:28:58 -0600, "Studio Smalbro"
<studio@smalbro.dk> wrote:

> [...]
>4? Jeg sidder netop nu og kigger på en version 6 cd, men der ser de ikke ud

Jeg tror, du skal ned på en ver. 3 eller 2 (på 10 disketter, svjh).

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen, Brønshøj

Danske tropper hjem fra Irak, nu!
Skriv under: www.kirkmand-initiativet.dk

Fra : Rado

Dato : 19-02-07 12:15

On Sun, 18 Feb 2007 14:37:27 +0100, Jørn Andersen <jorn@jorna.dk>
wrote:

>Jeg tror, du skal ned på en ver. 3 eller 2 (på 10 disketter, svjh).

Jeg har dem på version 3 (der består af 2 CDer). Ligger under

\CLIPART\ONEMILE\CREST

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 19-02-07 00:41

<studio@smalbro.dk> wrote:

> [...]
>4? Jeg sidder netop nu og kigger på en version 6 cd, men der ser de ikke ud

Jeg har version 7 , og der er masser (jeg vil gætte på tæt på 1000 +
meget andet der ligner).

Men du skal have en version hvor det hele fylder 3 CD'er. Programmer
ligger på de 2 og clipart på den sidste.

Corel har også lavet nogle CD-ROM'er der hedder Corel Magic ClipArt.
Der er de også på, blot i et format at du skal bruge det program der
også ligger på CD'en for at kopier dem til andre programmer.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 19-02-07 08:23

On Mon, 19 Feb 2007 00:41:03 +0100, Poul Erik Lindaa
<lindaa@mail.tele.cykeldk> wrote:

> [...]
>Der er de også på, blot i et format at du skal bruge det program der
>også ligger på CD'en for at kopier dem til andre programmer.

Prøv i øvrigt at kigge om der ikke er en sti der hedder noget lignende
....\Clipart\Fmly_tre\*
og
....\Clipart\Crests\*

Det er derunder de ligger i min version 7 og i Corel Magic ClipArt.

Fra : Jørn Andersen

Dato : 18-02-07 14:35

Fra : Johannes

Dato : 19-02-07 12:13

<studio@smalbro.dk> wrote:

> [...]
>4? Jeg sidder netop nu og kigger på en version 6 cd, men der ser de ikke ud

Jeg sidder her med Corel Draw 6 bogen med cliparts. Crests
(våbenskjold) går fra side 107 til side 133. De findes på Disk no. 4

Johannes