Logitech Cordless W2K driver søges
Fra : Thomas Olsen

Dato : 30-06-01 21:58

Hej Derude.

Jeg står og mangler en driver til min Logitech Cordless
mouseman wheelmouse, den sidder på W2K Prof.
Hvor kan jeg downloade den, jeg kan ikke bruge den
driver til alm. logitech cordless, da den ikke understøtter
den sidste knap.

På forhånd tak, Thomas.

Fra : Madsen

Dato : 30-06-01 22:14

"Thomas Olsen" <thomas@alleen39.dk> skrev:

> [...]
> Hvor kan jeg downloade den, jeg kan ikke bruge den
> driver til alm. logitech cordless, da den ikke understøtter

<http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_w2000.cfm>
Vælg sprogversion og hent den så. Godt nok kan jeg ikke
forstå at der ikke ligger en nyere version på denne side.
Jeg købte fornylig Cordless Mouseman Optical og her fulgte
der MouseWare 9.27 med, som også er kompatibel med den
her Mouseman Wheel magen til din. (Den mus sidder jeg
nemlig også med.)

Version 9.00 virker dog også på Win2k. Det var den version
jeg kørte med før version 9.27

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.