2 fædre til et kuld hvalpe ?
Fra : Ukendt

Dato : 17-02-07 11:04

Ja, det kan jo lade sig gøre hos katte, men da ikke hos hunde ? Eller ?

Det er den her annonce, jeg studser lidt over:
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=48362183

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Hm

Dato : 17-02-07 12:34

"> Ja, det kan jo lade sig gøre hos katte, men da ikke hos hunde ? Eller ?

Jo, det mener jeg helt bestemt det kan.
Hilsen
Hanne

Fra : Søren & Anita Anders~

Dato : 17-02-07 20:02

Det kan sagtens lade sig gøre.
Så har man en nyparet tæve, så hold den under opsyn i yderlig Ca 14 dage, så
der ikke kommer andre hamnner til

Mvh
Anita
www.torsted-hundepension.dk

Fra : Jørgen L.

Dato : 18-02-07 10:32

> Ja, det kan jo lade sig gøre hos katte, men da ikke hos hunde ? Eller ?

Det kan da og ske (og er sket) for menesker, så det er nok noegt der ske for
alle dyrearter der formere som vi gør.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : Jeannie Kristensen \~

Dato : 21-02-07 09:58

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, det kan jo lade sig gøre hos katte, men da ikke hos hunde ? Eller ?
>
> Det er den her annonce, jeg studser lidt over:
> [...]

Jo det kan:
http://www.dansk-kennel-klub.dk/830

Det koster 2000 kr. pr hund og der skal tages blodprøve af alle hvalpe,
moderen og de mulige fædre. Ved 5 hvalpe, 1 mor og 2 mulige fædre bliver det
så 16.000 kr.
- så det kan blive en dyr omgang.

Hilsen Jeannie

http://ckcs.dk

Fra : makkerlone

Dato : 21-02-07 19:41

On 17 Feb., 11:03, "Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> wrote:
> Ja, det kan jo lade sig gøre hos katte, men da ikke hos hunde ? Eller ?
> Mvh.www.tjekmig.dk

Jeg har sågar set en opdrætter (i USA) som parrede med 2 hanhunde med
vilje, da vedkommende ikke kunne bestemme sig for, hvilken han hun
helst ville bruge til tæven.
Opdrætteren skal så tage dna af hvalpene for at vide, hvilken far hver
enkelt hvalp har, således at en korrekt stambog kan udfærdiges.

Lone Sommer

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-07 20:03

"makkerlone" <panik@makker.dk> skrev i en meddelelse

[...]

Ja, det kan åbenbart godt lade sig gøre, iflg. jer allesammen. Troede, at
katte var unikke på det område, men det er jo så ikke tilfældet.

--
Mvh. www.tjekmig.dk