Gamle hunde - rynket hud?
Fra : lh

Dato : 15-02-07 18:21

Får gamle hunde rynket hud?? Jeg har bemærket min gamle hunds hud rynker
meget på det "bare stykke" på den nederste del af maven man kan se og på
indersiden af bagbenene højt oppe. Andre må have bemærket dette hos deres
gamle hunde? Eller er der noget i vejen med min udover alderdom? Jeg kan af
gode grunde ikke se om huden er rynket andre steder pga pels!
Min mor siger det er noget pjat og det må være fordi hunden har tabt sig,
men vægten har ikke ændret sig.

lh

Fra : Kim Christensen

Dato : 15-02-07 19:20

On 15 Feb., 18:21, "lh" <lhm...@mail.dk> wrote:
> [...]
> gode grunde ikke se om huden er rynket andre steder pga pels!
> Min mor siger det er noget pjat og det må være fordi hunden har tabt sig,

Alt er jo relativt, nogle hunde har løsere hud end andre, og hvad er
gammel?
Hvad er det for en hund du har, og hvor gammel?

Hilsen Kim

Fra : lh

Dato : 15-02-07 20:15

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]

gammel?
Hvad er det for en hund du har, og hvor gammel?

Hun er en newfoundlænder og er 10 år. Det er en gammel hund da de store
racer er tidligt gamle.

lh