Silkeborg
Fra : Ukendt

Dato : 15-02-07 14:32

Halløj

Jeg vil gerne i kontakt med hundeejere i Silkeborgområdet der har lyst at
mødes i hundeskoven engang imellem.

Hilsen Camilla og Molly

Fra : Peter \(8450\)

Dato : 15-02-07 16:05

Hej Camilla og Molly.

> Jeg vil gerne i kontakt med hundeejere i Silkeborgområdet der har lyst at
> mødes i hundeskoven engang imellem.

Det vil vi i hvert fald gerne. Det sker nemlig lidt for ofte at vi kører
derud og der så slet ikke er nogen. Det er jo lidt trist, ikke mindst for
Snubbi. Kunne jo være rigtigt hyggeligt at mødes nogle stykker, og lade
hundene muntre sig.

--
Mvh.
Peter, Jane og Snubbi

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-07 16:19

KLIP

Hej Snubbi med ejere

Det lyder bare super! Det er nemlig træls at tage derud og der ikke er
nogle, for så kunne man ligeså godt gå i skoven herhjemme. Sig endelig til
når i skal afsted igen, så er vi på pletten Hvilken hund er Snubbi?

Hilsen Molly med ejer.

Fra : Marquard

Dato : 15-02-07 17:29

> Det lyder bare super! Det er nemlig træls at tage derud og der ikke er
> nogle, for så kunne man ligeså godt gå i skoven herhjemme. Sig endelig til
> når i skal afsted igen, så er vi på pletten Hvilken hund er Snubbi?

Hej igen.

Det glæder vi os rigtigt meget til! Vi har faktisk begge to fri i morgen, så
hvis i har tid engang i løbet af dagen..?

Snubbi er en 3 år gammel hanhund af racen basset-hound. Der er intet i denne
verden han nyder mere end at fise rundt i hundeskoven og lege med de andre
(de gange vi har været så heldige at der rent faktisk var andre ;)
Her er et par billeder:
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1857

Hvad er Molly for en størrelse?

--
Mvh.
Peter, Jane og Snubbi

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-07 20:44

"Marquard" <jane@vesterbro24.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> andre (de gange vi har været så heldige at der rent faktisk var andre ;)

Hej Snubbi og ejere!

Jeg har fri enten kl 12 eller kl 14 (alt afhængig af om der bliver reeksamen
eller ej - håb på det bedste!)

Molly og jeg kan være i hundeskoven kl 15.30 hvis det passer jer.

Molly kan ses her: http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1165

Hilsen Camilla

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-07 22:21

Vil i smide mig en mail i løbet af i morgen formiddag mht mødested og om
tiden passede jer. Tjekker min mail ved middagstid.

Hej hej