MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Clean install af XP på en ACER
Fra : Michael Trolle

Dato : 17-02-07 21:16

Hej....

Jeg har en Acer pc med forud installeret xp og en recovery cd... Mit
spørgsmål lyder så... Kan jeg få installeret windows uden alle de ekstra
programmer der bliver lagt ind på pcen? Findes der en metode til at hive
windows ud af recovery cden og over på en anden disk? Jeg kan ikke under
installationen fravælge dem.

/Michael Trolle

Fra : Jack

Dato : 17-02-07 22:52

"Michael Trolle" <trolleFJERN@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej....
>
> Jeg har en Acer pc med forud installeret xp og en recovery cd... Mit

Jeg ligger en pdf fil i dk.binaer hvor det beskrives, ved ikke hvordan det
fungere da jeg ikke selv har prøvet... men den skulle være god nok

Fra : Jack

Dato : 17-02-07 22:55

"Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg ligger en pdf fil i dk.binaer hvor det beskrives, ved ikke hvordan det
> fungere da jeg ikke selv har prøvet... men den skulle være god nok

Ps. Jeg har selv hentet den i dk.binaer, så det er ikke mig der skal høste
æren... men det fremgår også af pdfén

Fra : BRSF-DK

Dato : 18-02-07 07:43

> [...]
>
> Jeg ligger en pdf fil i dk.binaer hvor det beskrives, ved ikke hvordan det
> fungere da jeg ikke selv har prøvet... men den skulle være god nok

Kunne jeg få dig til at sende mig den pdf fil pr. mail da jeg ikke har
adgang til binaere-grupper?

På forhånd tak

mvh
Bjarne

bjafa (snabel a) dbmail dot dk

Fra : Ricko.

Dato : 18-02-07 09:46

> Kunne jeg få dig til at sende mig den pdf fil pr. mail da jeg ikke har
> adgang til binaere-grupper?
>
> På forhånd tak
>
> mvh
> Bjarne
>
> bjafa (snabel a) dbmail dot dk
Ligger her
link
http://www.mediafire.com/?1o5dyzomgiz

Fra : Jack

Dato : 18-02-07 13:40

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse
> Ligger her
> link
> http://www.mediafire.com/?1o5dyzomgiz

Sender den hvis ikke du kan hente den der

Fra : Michael Trolle

Dato : 18-02-07 08:07

"Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ligger en pdf fil i dk.binaer hvor det beskrives, ved ikke hvordan det
> fungere da jeg ikke selv har prøvet... men den skulle være god nok

Takker for svaret, det sker sku fint ud. Det vil jeg lige prøve.

/Michael Trolle

Fra : Bjarne Chr

Dato : 20-02-07 08:26

> "Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Takker for svaret, det sker sku fint ud. Det vil jeg lige prøve.
>
> /Michael Trolle
Jeg er bange for at det ikke virker, du får garanteret vrøvl med produkt
nøglen.
Bc.
I started out with nothing....I still have most of it

Fra : Plonk

Dato : 20-02-07 11:21

"Bjarne Chr" <bc@none.invalid> skrev i en meddelelse news:45daa287$0$52129>>
/Michael Trolle
> Jeg er bange for at det ikke virker, du får garanteret vrøvl med produkt
> nøglen.
> --

Det er vel det eneste han ikke får... den er jo fuldt lovlig

Fra : Bjarne Chr

Dato : 20-02-07 12:50

"Plonk" <no***@post.dk> skrev i en meddelelse

> "Bjarne Chr" <bc@none.invalid> skrev i en meddelelse
> news:45daa287$0$52129>> /Michael Trolle
>
> Det er vel det eneste han ikke får... den er jo fuldt lovlig

Er du sikker på det? Det er en Preinstalleret Windows hvor han trækker en
windows CD ud fra mappen I386. Han når nok ikke længere end til der hvor han
skal taste nøglen ind, Jeg har prøvet det på en HP og det virkede ikke en
halv meter Den nøgle der står på computeren passer ingen steder med den
nøgle som HP har installeret med. Hvis hans "nye" CD ikke godkender nøglen
kommer han ikke længere!

Fra : Plonk

Dato : 20-02-07 15:02

> [...]
> nøgle som HP har installeret med. Hvis hans "nye" CD ikke godkender nøglen

det er jeg , ikke sikker på... men jeg er overbevist, at man kan bruge enb
hvilkensomhelst nøgle, sålænge den er lovlig. der er tale om en ny
instalatin så der burde ikke være noget der...

Fra : Plonk

Dato : 20-02-07 16:13

sorry for alle slåfejlene :-/