MS Windows
briani 27239
Synology Assistant
Fra : Jesper Laursen

Dato : 17-02-07 19:02

Hej med jer

Er der nogle der har en løsning på, hvordan jeg får ovenstående program til
at virke på Vista? Når jeg starter programmet skriver den: "Setup Wizard did
not find any network".

Jeg skal have "mappet" et drev mere til en seperat ftp server i NAS'en. Det
er lykkes mig at få mappet et drev på en windows xp men på min bærbare
Vista kan jeg ikke få adgang til dette drev. Derfor vil jeg forsøge at mappe
fra den bærbare.

Venlig hilsen
Jesper Laursen

Fra : Per Rønne

Dato : 17-02-07 19:36

"Jesper Laursen" <jesper.laursen[fjern]@cybercity.dk> wrote:

> [...]
> Vista kan jeg ikke få adgang til dette drev. Derfor vil jeg forsøge at mappe

Vent til Synology har lavet en opdatering til Vista ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper Laursen

Dato : 18-02-07 00:47

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Vent til Synology har lavet en opdatering til Vista ...
> --

Ja det kan jeg blive nødt til, hvis jeg vil anvende programmet, kan jeg
forstå...

Fra : Per Rønne

Dato : 18-02-07 10:35

> [...]

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Ja det kan jeg blive nødt til, hvis jeg vil anvende programmet, kan jeg

Ellers burde du kunne få dem frem ved at bruge 'standardmetoden' til at
gøre det fra Windows Vista til en Linux-maskine. Hvordan den er aner jeg
ikke - jeg har kun anvendt en sådan metode fra min Mac, og mine
Windows-maskiner kører 'kun' XP Pro.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-02-07 22:27

"Jesper Laursen" <jesper.laursen[fjern]@cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> Det er lykkes mig at få mappet et drev på en windows xp men på min
> bærbare Vista kan jeg ikke få adgang til dette drev. Derfor vil jeg

Du laver da bare en manuel mapning..... altså højreklik på denne computer,
og vælg map network drive.... Du skal så huske det brugernavn du bruger, og
den mappe du vil mappe...

Fra : Jesper Laursen

Dato : 18-02-07 00:49

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Du laver da bare en manuel mapning..... altså højreklik på denne computer,
> og vælg map network drive.... Du skal så huske det brugernavn du bruger,
> og den mappe du vil mappe...

Hej Bjarke

Dette var netop mit problem, da jeg ikke kunne få lov til det. Den skrev at
drevet allerede var tilsluttet under en anden bruger eller noget lignende.
Jeg har så efterfølgende konstateret, at det skyldtes noget med "user
privileges".. Det er fikset nu og kører fint.
Tusind tak for hjælpen.