MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Automatisk afspilning hele tiden
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 16-02-07 19:41

Min Windows XP SP2 har fået nykker.

Når jeg sidder og arbejder åbner den i tide og utide en eller flere små
vinduer med titlen "Automatisk afspilning". Den vider mappeikonen med en
lommelygte der vifter. Efter ca. 10 sekunder forsvinder viduet igen uden
spor.
Nogen gange starter den flere vinduer op, så jeg kan have 3-4 vinduer med
samme titel.

Det er lidt en plage da alle nye vinder bliver det aktiverede når de dukker
op. Så skal jeg til at aktivere det vindue med fx. Word jeg sad og arbejde
med for at komme videre.

Nogen forslag til hvad der går galt?

M.v.h. Ole Frederiksen