MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Explorer 7 og installation?
Fra : VET

Dato : 16-02-07 15:23

Hej
Nuværende system: WinXP Media Center SP2 og IE6.
Da autoopdateringen blev tilbudt sagde jeg nej tak.
Nu vil jeg gerne opdatere og har læst mig til at det skal gøres mauelt og
jeg har også fundet hvor. Problemet er når jeg har downloadet den danske IE7
fil og vil installere oplyser den at valgte sprog ikke svarer til operativ
system.
Mit operativ system er efter nærmere eftersyn nok engelsksproget, men min
IE6 og alt andet jeg i Windows brugerfladen optræder da på dansk. Er der
nogen der ved hvordan jeg kommer over dette problem?
Vh J

Fra : co@ch [4130]

Dato : 16-02-07 17:30

"VET" <vet@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> IE6 og alt andet jeg i Windows brugerfladen optræder da på dansk. Er der
> nogen der ved hvordan jeg kommer over dette problem?

Ja...din WinXP MCE er engelsk, med et dansk sproglag.

Du skal installere den engelske version af IE7

Mvh
Bri@n

Fra : VET

Dato : 17-02-07 12:49