MS Windows
briani 27239
Fejl i Adobe Reader
Fra : -USH-

Dato : 16-02-07 10:23

Hej gruppe.

Der er opstået en fejl i mit Adobe Reader (og jeg bruger XP Home SP2 fuldt
opdateret).

Når jeg åbner programmet, både via en pdf-fil og som "tomt" program, så går
det ned igen efter et par sekunder. Jeg kan som regel nå at se den første
halvanden side af pdf-filen.

Når programmet crasher er der en box med titlen

"Microsoft Visual C++ Runtime Library"

og en besked:

"Runtime error - Program C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\AcroRd32.exe.
This application has requested the runtime to terminate it in an unusual
way"

Jeg har forsøgt at afinstallere, genstarte, geninstallere og genstarte, men
fejlen er der stadig.

Jeg tror den opstod fordi jeg var ved at opdatere programmet da min computer
crashede for et par dage siden.

Er der nogen der ved hvordan jeg får fixet det?

Eller evt om der er en alternativ pdf-reader et sted på nettet?

--
Mvh. Ulrik

Fra : John

Dato : 16-02-07 10:33

"-USH-" <tidsrejseSLET@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> evt om der er en alternativ pdf-reader et sted på nettet?

Jeg har forlængst sendt Adobe Reader på pension og bruger i
stedet FoxitReader:

http://www.majorgeeks.com/download.php?det=4763

Mvh John

Fra : -USH-

Dato : 16-02-07 11:17

John skrev:

> Jeg har forlængst sendt Adobe Reader på pension og bruger i
> stedet FoxitReader:
>
> http://www.majorgeeks.com/download.php?det=4763

Det virker. Jeg takker.

--
Mvh. Ulrik

Fra : John

Dato : 16-02-07 12:04

"-USH-" <tidsrejseSLET@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det virker. Jeg takker.

Jeps, og Velbekomme!

Fra : emj

Dato : 16-02-07 11:34

John skrev:

>Jeg har forlængst sendt Adobe Reader på pension og bruger i
>stedet FoxitReader:

Program-modul D:\Programmer\Foxit Software\PDF
Creator\Registration.exe installeret og kører uden interaktion med
bruger. Aktiviteten minder om Trojan Downloader/Dropper.

Det er jo ikke så skægt at installere den.
Hilsen emj

Fra : N/A

Dato : 16-02-07 12:31

Fra : emj

Dato : 16-02-07 12:31

John skrev:

>Hvorfor ikke.. ?
Fordi man skal acceptere noget, der ligner en "Trojan
Downloader/Dropper".
Hilsen emj

Fra : N/A

Dato : 16-02-07 14:20

Fra : emj

Dato : 16-02-07 14:20

John skrev:

>Hvilken paranoid-software giver dig advarslen?

Den får jeg, når jeg fra readeren vælger at hente updates
jeg valgte så at hente de 4 tilføjelser og mener det var Foxit
PDFCreator, der havde det kedelige budskab i sig

Hilsen emj

Fra : ham_selv

Dato : 17-02-07 08:45

jeg har lige prøvet at installere det lille fine exe og der er intet
skjult i det og det fungere fint.

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.7 Final

Fra : emj

Dato : 17-02-07 09:31

ham_selv skrev:

>jeg har lige prøvet at installere det lille fine exe og der er intet
>skjult i det og det fungere fint.

Ja, du har du ret i, men har du prøvet at vælge update i programmet,
for vælger du så at installere tilføjelserne derfra, så fik jeg i alle
tilfælde en advarsel.

Hilsen emj