Password caching
Fra : Jess Mathiasen

Dato : 30-06-01 20:25

Hmm - måske forkert gruppe...
Jeg har søgt nettet igennem efter løsninger på at Disable password caching i
Windows98. Hver gang jeg finder en side med en registry streng, finder jeg
10, der anbefaler at bruge policy editor, inkl. Microsoft selv.
Hvorfor det ? er der egentlig nogen forskel ?
Mvh
Jess M

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 30-06-01 20:53

Hej "Jess Mathiasen" <jessm@dk2net.dk>

>er der egentlig nogen forskel ?

Nej

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : RaYmAn

Dato : 30-06-01 21:29

> Hvorfor det ?
Hvis man ikke ved hvad man laver er det extremt nemt at få computeren til at
gå ret så meget ned ved at ændre i registry manuelt..
Policy Editor gør det automatisk.....hvilket gør at det ikke burde kunne gå
galt..:)
Men jeg har nu egentligt aldrig ødelagt mit registry mere end normalt(dvs.
mest programmer der smadrer det totalt), men det kommer helt andpå om du
piller ved mere end det der står der hvor du nu har fået informationen.
Registry har mange sjove ting ;) (men også mange farlige)
Venlig Hilsen Jens Andersen