Bredbaand - Switch og Router
Fra : Helge Hammer

Dato : 14-02-07 21:39

Jeg har to computere i et LAN netværk via en ethernet switch. Når jeg
på mandag får bredbånd, skal jeg så forbinde routeren efter switchen
og adsl-modemet efter routeren (med kabler) =
computere->switch->router->modem->internet -

eller kan jeg simpelthen udskifte switchen med routeren (NetGear 54
Mbps Standard/Wireless WGR614)? Der er 4 LAN porte i routeren.

--
Helge. (RISC OS 5.11)

Fra : Desserten

Dato : 14-02-07 21:47

"Helge Hammer" <juletrae@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> eller kan jeg simpelthen udskifte switchen med routeren (NetGear 54
> Mbps Standard/Wireless WGR614)? Der er 4 LAN porte i routeren.

Skil dig af med switchen da din router har indb. switch.................

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-07 21:23

"Desserten" <FuckOff@SpamFucker.Zero> wrote in message

> "Helge Hammer" <juletrae@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Skil dig af med switchen da din router har indb. switch.................

Medmindre altså du kører et gigabit netværk internt, for så mister du
hastighed mellem pc'erne. Ellers giver jeg Desserten ret.

mvh
///M