Problem i forbindelse med "include"
Fra : Ukendt

Dato : 17-02-07 17:39

Hejsa

Jeg roder med en side som ligger på www.kosmologinet.dk - det er en
b2evolution blog hvor jeg er ved at integrere et SMF forum...

Det skin jeg bruger til blog'en fylder ikke hele siden, og jeg vil gerne
have forumet til at passe ind i blog'en, dog fjerner jeg alt så det kun er
headeren og footeren der er tilbage...

Det går fint med at putte den ind blog'en første gang, altså når man klikker
på "forum" i menuen for oven, men når man så klikker sig videre i forumet,
så ryger blog'en :(

Hvordan holder jeg på den, så alt hvad der foregår i SMF holdes i den samme
skabelon, altså blog'en...??

Jeg er heller ikke helt sikker på hvilken måde at gøre det på der er bedst,
jeg har pt. en udgave kørende med "include", men har også prøvet at tage
header og footer fra blog'en og putte dem på SMF's index fil - jeg får samme
problem ved begge forsøg - så snart jeg trykker mig videre i forumet, så
ryger blog-rammen(header+footer)...

Er der er en nem måde at holde SMF i blog'en, eller er jeg nødt til at skal
have fat i alle SMF filer og smide header og footer på dem...??

Mvh
Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-07 19:20

Well, jeg rodede med en renamed udgave af index filen, så når den gik
videre i forumet, hoppede den jo over i den originale fil, så det var bare
at rename den fixede, så virkede det :)

Mvh
Carsten