W3 validator.
Fra : Brian Bransholm Kors~

Dato : 17-02-07 17:40

Når jeg tester min index side, får jeg nedenstående fejlmeddelelse.

The detected DOCTYPE Declaration "<!doctype HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML
4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">" has been
suppressed and the DOCTYPE for "HTML 4.01 Transitional" inserted instead,
but even if no errors are shown below the document will not be Valid until
you update it to reflect this new DOCTYPE.

Jeg kan ikke fjerne denne fejl ..

Hvad skal jeg gøre??

Se evt. nedenstående link.
<http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.bandit-sikring.dk%2Fdanmarkshyggeligste%2Findex.htm;ss=1;outline=1>
--
Mvh.
Brian Korsgaard

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-02-07 20:12

Brian Bransholm Korsgaard skrev:

> [...]
> "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">" has been suppressed
> and the DOCTYPE for "HTML 4.01 Transitional" inserted instead,

Den besked kommer hvis man vælger "doctype override" - altså vælger
at validere efter en anden doctype end der der er angivet i
dokumentet.

> Jeg kan ikke fjerne denne fejl ..

Jeg kan ikke genskabe fejlen. Når jeg prøver det valideringslink du
har givet, får jeg en fejl fordi der mangler en doctypeangivelse i
filen.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Jørn Andersen

Dato : 18-02-07 03:59

On Sat, 17 Feb 2007 17:40:10 +0100, "Brian Bransholm Korsgaard"
<bbk@mail.dk> wrote:

> [...]
>but even if no errors are shown below the document will not be Valid until
>you update it to reflect this new DOCTYPE.

Prøv at rette din DOCTYPE til:
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
- så validerer den.

Du har:
<!doctype HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/1999/REC-html401-19991224/loose.dtd">

Good luck!
Jørn

--