CSS print til Mozilla Firefox ?
Fra : JEK

Dato : 16-02-07 17:31

Hejsa

Tester CSS print - kan ikke få det til at virke i
mozilla firefox - i explorer virker det fint.

Er der nogle specielle "snyde" koder man
skal bruge for at få samme resultat i Mozilla
som i explorer.

#menu{
display:none;
}

#content{
margin-left:5px;
margin-top: 0px;
height:100%;
width: 100%;
font-family:verdana,arial,sans-serif;
font-size:12px;
}

#column1{
display:none;
}

#column2{
font-family:verdana,arial,sans-serif;
font-size:12px;
}

#footer{
display:none;
}

MVH
JEK

Fra : Erik Nielsen

Dato : 16-02-07 18:54

"JEK" <kneis@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mozilla firefox - i explorer virker det fint.
>
> Er der nogle specielle "snyde" koder man
> skal bruge for at få samme resultat i Mozilla

Og en hel masse mere kode.

Hvad er det der ikke virker?
Har du et link til siden

Hvis man skal "snyde" er det kun overfor
i explorer.

--
Venligst Erik N.

Fra : JEK

Dato : 16-02-07 20:23

Hej Erik

Jeg bliver nok nød til at vente til efter 1.3. for siden må ikke
offentliggøres før,
p.g.a. der er artikler på siden som udkommer i et magasin.

Men problemet er at i Mozilla (vis print) vises ikke f.eks. 4 sider
som det gør i explorer + side 1 er blank i mozilla.

Men jeg vender tilbage efter 1.3 med link

Hilsen
JEK

Fra : Erik Nielsen

Dato : 16-02-07 20:57

"JEK" <kneis@sport.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Erik
>
> Jeg bliver nok nød til at vente til efter 1.3. for siden må ikke
> offentliggøres før,

Ok det er til at forstå, men svar venligst under det
du svarer på som det er kotume i nyhedsgrupperne.

--
Venligst Erik N.

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-07 22:03

> [...]
> offentliggøres før,
> p.g.a. der er artikler på siden som udkommer i et magasin.

Lav en testside hvor du udskifter indholdet med noget andet..

--
Med venlig hilsen - Carsten Sørensen

Arbejde søges!
Gode råd til webdesigneren - http://csnet.dk/html/

Fra : Allan Vebel

Dato : 17-02-07 01:05

JEK skrev:

> Er der nogle specielle "snyde" koder man
> skal bruge for at få samme resultat i Mozilla
> som i explorer.

Ja, jeg har ikke haft dine problemer ved at lave
http://html-faq.dk/2012.asp

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk