Farve uden for side?
Fra : Lars Grau

Dato : 16-02-07 02:05

Hej NG

Jeg har lige siddet og lavet denne side www.famgrau.dk, men jeg kunne godt
tænke mig at den sandfarve jeg har valgt kunne går helt ud til siden, er der
et sted i CSS jeg kan skrive det ind.

Venlig Hilsen

Lars

Fra : Jørn Andersen

Dato : 16-02-07 03:42

On Fri, 16 Feb 2007 02:05:09 +0100, "Lars Grau" <mail@famgrau.dk>
wrote:

>Jeg har lige siddet og lavet denne side www.famgrau.dk, men jeg kunne godt
>tænke mig at den sandfarve jeg har valgt kunne går helt ud til siden, er der
>et sted i CSS jeg kan skrive det ind.

For det første mangler du en "kommentar-start" (/*) i din css-fil.

For det andet: Prøv at validere din side.
<url: http://validator.w3.org/check?uri=http://www.famgrau.dk/>

Og endelig svar på dit spørgsmål

Du har to linier i din css body-formatering:
background: #ECE9D8;
background: #f4f4f4 url(bg.gif) top center repeat-y;

Her vil den sidste overskrive den første, så hvis du fjerner den
øverste linie og retter den nederste til:
background: #ECE9D8 url(bg.gif) top center repeat-y;
- så tror jeg den er der.

Good luck,
Jørn

--