Sende en kalender entry til Outlook pr. em~
Fra : Bent Bjerregaard

Dato : 15-02-07 22:39

Jeg efterlyser om det er muligt, at tilføje parametre til en
email (mailto) med oplysninger til kalender booking i Outlook,
(som naturligvis forudsætter, at modtageren bruger Outlook).
Måske findes et javascript eller andet, som kan løse mit
problem......

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 16-02-07 02:17

On 15 Feb 2007 21:38:42 GMT, Bent Bjerregaard <jbw@c.dk> wrote:

> [...]
>(som naturligvis forudsætter, at modtageren bruger Outlook).
>Måske findes et javascript eller andet, som kan løse mit

Det tror jeg ikke (Jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke ved det,
men jeg tvivler).

Derimod kan det måske være en ide at kigge på VCards, de kan vist så
vidt jeg husker godt tilføje i kalenderen (Hvis brugeren accepterer
det)

Prøv f.eks. at se her: http://www.ietf.org/rfc/rfc2739.txt

--
Med venlig hilsen,