Andet multimedie
bentjuul 3670
booklet plugin til InDesign CS2?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 15-02-07 16:55

Der findes en booklet plugin til InDesign CS2 der hedder Booklet SE, men
hvor er proversionen blevet af? Det var Alap der lavede den, men det er
åbenbart blevet til Quark i dag. Nogen der kan hjælpe? Findes der et andet
lignende udskydningsprogram til InDesign?

Kh
Bjørn

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 15-02-07 17:51

Studio Smalbro skrev:

> Der findes en booklet plugin til InDesign CS2 der hedder Booklet
> SE, men hvor er proversionen blevet af?

Navnet er InBooklet SE og den skulle gerne ligge i File-meuen i
din InDesign CS2. Det gør den i min i hvert tilfælde.

> Findes der et andet lignende udskydningsprogram til InDesign?

<http://www.rorohiko.com/impositioncompanion.html> skulle være
bedre end InBooklet SE og Imposer Pro, som begge har problemer
med at udskyde opslag, hvor der går grafik ind over midten.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Morten Lind

Dato : 15-02-07 18:01

Studio Smalbro <studio@smalbro.dk> wrote:

> [...]
> åbenbart blevet til Quark i dag. Nogen der kan hjælpe? Findes der et andet
> lignende udskydningsprogram til InDesign?

Hej Bjørn...

.....hos mig ligger den i /Applications/Adobe CS2(min mappe - spring
over)/Adobe InDesign CS2/Plug-ins/Booklet/InBooklet
SE.4x.pin.framework.......

M.