Kan man have id på en <tr>
Fra : Jacob Møhl

Dato : 14-02-07 14:33

Jeg vil gerne kunne sortere i min tabels <tr> ved hjælp af
JavaScript. Så derfor har jeg en række <tr> som er skjult sådan
har:

Ud fra en variabel skal jeg så bestemme om den skal vises eller
ej. Det gør jeg så med JavaScript.

if(Type == 'Vis'){
document.getElementById('skjul').style.display='block';

};

Dette virker faktisk også efter hensigten i Internet Explorer.
Men firefox kan ikke finde ud af det og roder rundt i bredden af
tabellen.

Jeg arbejder på http://sailextreme.dk/2007 og for at se
situationen skal i vælge tilmelding og så trykke i tabellen med
bådtyper.. Så kommer den en tilmeldingsformular op som ændre sig
alt efter type af båd..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-02-07 14:51

Jacob Møhl skrev:

> [...]
>
> Dette virker faktisk også efter hensigten i Internet Explorer.
> Men firefox kan ikke finde ud af det og roder rundt i bredden af

Ikke så mærkeligt. En tabelrækkes standardvisning er ikke block,
men table-row, så når du sætter display: block; vil FF forsøge at
placere rækken uden for tabellen.

Se evt. <http://www.w3.org/TR/CSS21/tables.html#q2>
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jacob Møhl

Dato : 14-02-07 15:20

Jamen det er jo fantastisk.. Mange tak..

Og hvor er IE dog ikke særlig strict ...

Fra : Jacob Møhl

Dato : 14-02-07 16:29

Jens GyldenkærneClausen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
> --
> Bolig søges. Andel eller leje i Emdrup, Nordvest, Nørrebro, Søborg

Har så lige erfaret at selv i Internet Explorer 7 understøttes
display:table-row; ikke...

Så skal jeg virkelig ud og lave en funktion som finder ud af hvilken
browser der ser siden og på baggrund af dette lave enten table-row
eller block !!..

Det er da for sindsygt.. SKOD IE7..

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-02-07 17:43

Jacob Møhl skrev:

> Har så lige erfaret at selv i Internet Explorer 7 understøttes
> display:table-row; ikke...

Suk - du har jo ret.

> Så skal jeg virkelig ud og lave en funktion som finder ud af
> hvilken browser der ser siden og på baggrund af dette lave
> enten table-row eller block !!..

Du kan muligvis få det til at virke ved at sætte display = "" - det
ser ud til at virke i FF, har ikke prøvet andre browsere.

Fra : Jacob Møhl

Dato : 15-02-07 09:51

Du er ikke helt uden evner .. Der ser også ud til at IE7 fatter
det.

Nu mangler jeg bare at teste den op mod Safari, den er mega hidsig med
positions..