Pris på gas i Tyskland
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 14-02-07 10:17

Nogen der lige har byttet gas i Tyskland, som kender prisen på 11 kg (tysk
flaske - alugas)?

--
Per, Esbjerg
Skistøvler sælges størrelse 44-45 til 300 kr. parret,

Fra : Steen Larsen

Dato : 14-02-07 15:32

> [...]
> meget billigt til prisen, er som nye,
> sælges fordi jeg er blevet for handicappet til at stå på ski :)

Hej Per

Jeg har lige fået gas på en fyldestation lige nord for Suderlugum pris 100
kr. for 11 kg.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : booster.scumbag@gmai~

Dato : 14-02-07 16:44

> Jeg har lige fået gas på en fyldestation lige nord for Suderlugum pris 100
> [...]

Hej Steen,

Kan du ikke lige give adressen til fyldestationen her? Jeg skal fra
Sjælland til Süderlügum i morgen formiddag med 2 tomme 10 kg flasker.
Skal iøvrigt ned og hente min nye Cabby 700+

Mvh. Jens
VW Touran 2,0 TDi
Cabby 700+

Fra : Steen Larsen

Dato : 14-02-07 20:36

<booster.scumbag@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Sjælland til Süderlügum i morgen formiddag med 2 tomme 10 kg flasker.
Skal iøvrigt ned og hente min nye Cabby 700+

Hej Jens

Tillykke med vognen. Jeg har ikke adressen men lige før du kommer til
Suderlugumligger der en Hyundai forhandler på venstre side, der drejer du
til venstre 2 gange så kommer den henne i enden på venstre hånd.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : MikeSpeed.dk

Dato : 14-02-07 21:27

Hej Jens

Skal su så ikke ha ny bil også..???

Tænker på Vægten og bredden på dine nye Campingvogn..

Hilsen Michael

Fra : Jørgen L.

Dato : 14-02-07 23:24

> [...]

>Sjælland til Süderlügum i morgen formiddag med 2 tomme 10 kg flasker.
>Skal iøvrigt ned og hente min nye Cabby 700+

<VW Touran 2,0 TDi
>Cabby 700+

Såvidt jeg husker er adressen Gewerbestrasse 9

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : booster.scumbag@gmai~

Dato : 14-02-07 20:59

Tak

Det burde ikke være svært - jeg prøver.

Tak for info

Mvh. Jens
VW Touran 2,0 TDi
Cabby 700+

Fra : booster.scumbag@gmai~

Dato : 14-02-07 23:02

On 14 Feb., 21:27, "MikeSpeed.dk" <mich...@Xthyregodnet.dk> wrote:
> Hej Jens
>
> Skal su så ikke ha ny bil også..???
>
> Tænker på Vægten og bredden på dine nye Campingvogn..
>
> Hilsen Michael

Hej Michael,

Næh, behøver jeg ikke.
Men det kræver selvfølgelig BE-kort.
Touranen blev synet/vejet 300 kg op på krogen - Koblingsvægt før
1500kg, nu 1800kg = Cabbyens totalvægt
Touran egenvægt 1550kg
Touran ny totalvægt 2080 kg
Touran bredde 179,5 cm Cabby = 244 cm
Ingen problemer med at trække en del mere - den virker bomstærk

De 1800 kg kan du få en VW-godkendelsespapir på hos din forhandler -
de har dem. Hvis det er en gulplade 2,0 Touran, godkender VW den med
originalt træk til 2000 kg.

Med venlig hilsen

Jens

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 15-02-07 22:35

> Nogen der lige har byttet gas i Tyskland, som kender prisen på 11 kg (tysk
> flaske - alugas)?

Jeg har lige byttet en alm. tysk stål flaske for 9? i Praktiker ved Förde
Park.

Hilsen

Jacob