Links
Fra : Bo

Dato : 14-02-07 08:15

Hej

Ved der finde et script der gør følgende:
Linker man videre fra sin hjemmeside til en anden ser det stadig
ud som om man er på den første hjemmeside i webadressen.

Jeg kan dog ikke lige finde dette script - kan i hjælpe?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-02-07 10:17

On Feb 14, 8:14 am, Bo <b...@olympus.dk> wrote:
> [...]
> ud som om man er på den første hjemmeside i webadressen.

> Jeg kan dog ikke lige finde dette script - kan i hjælpe?

Det er frames - men før du bruger dem til det du beskriver så overvej
lige om det er noget du vil. Det eneste du opnår er at gøre det
sværere f.eks. at link til din side.

Desuden skal du være opmærksom på at hvis det ikke er din egen side du
linker til på den måde så er det ulovligt med mindre sidens ejer har
givet dig lov.