Erstaning til ASUS P4P800 ??
Fra : Jacob.Christiansen@g~

Dato : 14-02-07 10:23

Hej med jer,

Jeg har lige brændt mit Asus P4P800 bundkort af og søger en brugbar
erstatning.
Det nye bundkort må meget gerne være samme model, men jeg kan ikke
finde den nogen steder.

Det nye bundkort skal først og fremmest kunne bruges til det
resterende hardware, som primært er:

P4 2,6 Ghz
DDR-ram
Sata HD
AGP-grafikkort

Nogen gode og måske alternative løsninger til et P4P800-kort??
Eneste krav er, at det ikke skal være noget specielt og dyrt, da jeg
ikke vil blive ved med at kaste penge i en i forvejen gammel computer,
som snart står til en udskifter.

--
Jacob Christiansen

Fra : Madsen58

Dato : 14-02-07 11:31

Jacob.Christiansen@gmail.com wrote:
> [...]
> Eneste krav er, at det ikke skal være noget specielt og dyrt, da jeg
> ikke vil blive ved med at kaste penge i en i forvejen gammel computer,

http://www.edbpriser.dk/Products/Showsubcategory.asp?ID=3
prøv at anvende søgefunktionen så det passer til dine stumper.
--
Hilsen Madsen

Fra : -=Madsen=-

Dato : 14-02-07 21:41

<---------->
[...]
hvad med et asus p5p800

Fra : Brian Olesen

Dato : 14-02-07 22:25

"-=Madsen=-" <engelbrechtdk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Eneste krav er, at det ikke skal være noget specielt og dyrt, da jeg
> ikke vil blive ved med at kaste penge i en i forvejen gammel computer,

Det er jo forkert sokkel?

Brian

Fra : -=Madsen=-

Dato : 15-02-07 03:46

> [...]