Rosemary's killer
Fra : Hagar

Dato : 14-02-07 00:13

Hej

Jeg har med lygte og lys ledt efter filmen Rosmary's killer, men det er ikke
lykkedes mig at finde den
http://www.hysteria-lives.co.uk/hysterialives/Hysteria/rosemarys_killer.html

Skulle der være en her i gruppen der ligger inde med den, helst på cd eller
dvd vil jeg være yderst interesseret. Det er en af de gode gysere fra "gamle
dage"

Hagar

Fra : P.L.

Dato : 14-02-07 09:00

On Wed, 14 Feb 2007 00:12:30 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>dvd vil jeg være yderst interesseret. Det er en af de gode gysere fra "gamle

Kan købes her.
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00006FMCD/hysteria-20

Fra : Hagar

Dato : 14-02-07 10:46

"P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

> Kan købes her.
> http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00006FMCD/hysteria-20

Jo, men jeg har ikke nogen form for kreditkort, jeg er så gammeldags

Hagar

Fra : P.L.

Dato : 14-02-07 11:16

On Wed, 14 Feb 2007 10:46:24 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

>Jo, men jeg har ikke nogen form for kreditkort, jeg er så gammeldags

Så kan du købe på efterkrav her:
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?a=b&vare=1062423670244205&ACTION=addbasket&vareadd=1062423670244205