Rodeo-forbud pga Pop-Pia. Rotter er søde
Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-07 05:32

Rodeo-forbud pga Pop-Pia. Rotter er søde

Der er sjov og balade for tyre i Rodeo så kvæl DF-hysteriet,

og hvis det passer at varm vinter gir flere rotter - hvad subtropiske
storbyer ikke tyder på - så er det ingen tragedie for pest er udryddet
og Weills syge er ultra sjælden og let at behandle med antibiotika.

Rotter bider ikke børn udendørs barnevogne i vor tid.

Affaldssortering er latterlig mode men giv evt mild straf for at smide
mad ud der tiltrækker rotter - løgrester er OK men hamburger-rester er
ikke

Hvis man er dyrevelfærdsfan Pia&Dohrman style - hvad jeg ikke er,

- så skulle man forbyde statens brug af langtidstortur-rottegiftene
(blødersygdomskabere) som totalt dominerer bekæmpelsen og udstationere
katte/kattemødre i skurvogne hvor der er kloakbrud. Som ofte er for
dyrt at reparere.

Bistandsfolket i Nørrebroparken smider meget halvt ædt fastfood alle
vegne så vi har vidunderligt mange rotter her og de gør ingen skade -
men trist at de er så sky og ikke en hyppig oplevelse, som egern var i
min forældres Nærumhave og som de var i Asssistens Kirkegård i min
barndom, - måske rottegifte tog dem.