TVs intolerance mod "hundetrænende" åndsva~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-07 05:31

TVs intolerance mod "hundetrænende" åndsvagbehandlere

TV2-optagelser om barske behandlere der kommanderede med åndsvage ,

Er out of context og designet til at skabe
INTOLERANCE OG DØMMESYGE -

Men det er jo ærlig snak, når behandlerne taler hårdt til "beboerne"
på institutionen. Og når beboerne som response hanker op i sig selv og
lar vær at pisse på fælles gulv, så bliver opdrageren mildere, og det
er den behavioristiske belønning .

og som fremgår af citaterne nederst her,

så er RELATIVITETS-LÆREN meget sand her - om man belønner med gulerod
/ du-slipper-for-pisk

ELLER om man straffer med pisk / du-fratages-guleroden

ER ET FEDT - så vidt vides

Når vor tids avancerede kenneler hylder "click"-træning med betingede
reflekser koblet til godbidder og ros, så er det et spørgsmål om, at i
vor tid er "dette skønhedsideal" politisk korrekt for de magtfulde
smagsdommere.. Fortidens cirkus-dresur-dyreelskere havde lige så
fremragende resultater med diametralt modsat strategi.

Årsag og virkning er multifaktorielle og dobbeltblindtest er vanskelig
og aldrig forsøgt, så objektiv viden haves ikke.

De vandrehistorier vi kan lide at tro på, tolker vi alt for let som
"sandhedEN" - som når grundforskningstilhængere indbilder sig at
teknologi.fremskridt skyldes universiteterne, selvom årsag-virkning
snarere er stik modsat og Cirkus Uni især har fordyret, skadet og
forsinket de forbrugergavnlige opfindelser..

Nederst er link om dogdance, som påstås kun at kunne opnå sin
kreativitet via positiv motivation - og min søsters hjemmeside, der
uddyber - men grønlandske slædehunde er fremragende smertefuldt trænet
i kærlighed, og her kunne man nok med helt samme ret skryde, at den
indarbejdede metodik her er den eneste duelige.

Selv er jeg flinkeskolet og har opdraget med næsten kun positiv
motivaton, ligesom mine forældre gjorde. Når min bror løfter stemmen
og taler hårdt til mig idag, er det dog ikke noget han har lært af
vores forældre - og det samme når jeg vedr min søn, der asocialt
hylder BZ-tyveri af tomme huse, mander mig op til at true med at låne
hans ubenyttede kære cykel, når jeg opmagasinerer den og et rum fuld
af ragelse i et år, hvor han rejser til Kina - så han kan smage sin
egen medicin mht foragt for ejendomsret dvs foragt for medborgere..

" Trætte mødre finder at lussinger tager mindre tid end fornufts-snak,
og trænger hurtigere ind i barnets hukommelse Will
Durant

" Some are kissing mothers and some are scolding mothers, but it is
love just the same, and most mothers kiss and scold together.
Pearl Buck

If you love your children you will slap them sometimes, if you love
your wife you will leave her sometimes. Malay Proverb

Beat your child once a day. If you don't know why, he
does.Chinese proverb

Speak roughly to your little boy, and beat him when he
sneezes: He only does it to annoy, because he knows it teases.
Lewis Carroll

http://www.dogdance.net/english_version/index.html

www.warmingsmarsvin.webbyen.dk