CDONTS
Fra : JO

Dato : 13-02-07 15:10

Hej!

Jeg er helt grøn og mangler pædagogisk hjælp til Cdonst.
Systemet kører tilsyneladende fint og genererer en "Mail afsendt"
responstekst. Men der kommer bare ingen mail ud af handlingen.
Koden kan ses her www.8sen.dk/test.txt
Bemærk at formularen bliver kørt på et andet domæne (/test.asp)!

MVH
Jan

Fra : Rune Jensen

Dato : 16-02-07 19:35

On 13 Feb., 15:10, "JO" <SLET...@SLET8sen.dk> wrote:

> [...]
> Koden kan ses herwww.8sen.dk/test.txt
> Bemærk at formularen bliver kørt på et andet domæne (/test.asp)!

linket til din test.txt virker ikke?

Jeg har selv haft stor glæde af Eriks CDONT mail-form. Du kan finde
den på hjemmesideskolen.dk. Måske kan det tilrettes til dit brug?

NB: Husk - at det ikke er en god idé at veksle mellem store og små
bogstaver. Det bedste er at holde sig til små bogstaver, ingen
mellemrum (brug _ i stedet), og ingen danske tegn i filnavnet. Ellers
kan der opstå misforståelser i forhold til navnet på din egen computer
og på serveren.

MVH
Rune Jensen