Hvordan finder jeg...... Driver til integr~
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 13-02-07 18:10

Hej alle !

Jeg har lige købt en ny PC i ALDI (skammer mig lidt - men hold kæft det var
billigt.... til gengæld en elendig support - men man får jo som man betaler

Nu er mit problem at VISTA fulgte med PC'en.
Jeg vil hellere have XP på computeren (em licens jeg tidligere HAR betalt
for).

Jeg har derfor nu installeret XP på computeren.

Der er integreret lydkort på PC'en, men der mangler en driver.

Der følger en CD med computeren, men tilsyneladende er driverne til
VISTA

Jeg mangler en driver til lydkortet:

Har prøvet at downloade den fra MSI's hjemmeside, men det hjælper ikke!
Hvad kan jeg gøre ????

Hilsen
Carsten

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 13-02-07 18:45

"news.cybercity.dk" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> VISTA
>
> Jeg mangler en driver til lydkortet:
>
> Har prøvet at downloade den fra MSI's hjemmeside, men det hjælper ikke!

Har du prøvet download fra dette link:
http://www.msi.com.tw/program/support/download/dld/spt_dld_detail.php?UID=757&kind=1

Fra : news.cybercity.dk

Dato : 13-02-07 23:25

Ja. Den virker desværre ikke!
Æv

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 15-02-07 12:36

> Jeg har lige købt en ny PC i ALDI (skammer mig lidt - men hold kæft det
> var
> billigt.... til gengæld en elendig support - men man får jo som man
> betaler

Måske denne?

http://www.viaarena.com/default.aspx?PageID=420&OSID=1&CatID=1010&SubCatID=154

Fra : Flemming

Dato : 21-02-07 09:06

> [...]
> VISTA
>
> Jeg mangler en driver til lydkortet:
>
> Har prøvet at downloade den fra MSI's hjemmeside, men det hjælper ikke!

Dit motherboard hedder formentlig enten P4M900M-L eller P4M890M-L.

Audio
VIA VT1708 8 channel audio codec

Smut ind under latest driver, der finder du den til XP.

Hilsen Flemming