Ny HP bærbar (dansk Win XP) ... IE7...
Fra : dk_sz

Dato : 13-02-07 15:17

Hej gruppe

IE7 installationen (dansk) hævder sproget
ikke passer... Hvorfor jeg ikke kan få lov
til at installere den danske version...

Alt hvad jeg umiddelbart kan indsstille til
dansk er sat dertil... Har i nogle ideer?

mvh
Thomas

Fra : J

Dato : 13-02-07 15:21

On Tue, 13 Feb 2007 15:16:43 +0100, "dk_sz" <dk_sz@hotmail.com> wrote:

> [...]
>til at installere den danske version...
>
>Alt hvad jeg umiddelbart kan indsstille til
>dansk er sat dertil... Har i nogle ideer?

Det er sprogversionen af din windows, der betyder noget.

IE er en for vital del af styresystemet til at man kan mixe dette.

Så download en dansk Firefox istedetfor.

http://www.firefox-download.dk/

mvh

John

Fra : Hans

Dato : 13-02-07 16:05

"J" <johnknuhtsenSP@Mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> IE er en for vital del af styresystemet til at man kan mixe dette.
>
> Så download en dansk Firefox istedetfor.

Tåbeligt svar.

Fra : dk_sz

Dato : 13-02-07 23:00

> Så download en dansk Firefox istedetfor.

Jeg er for så vidt enig. Men det er min
kærestes computer og jeg har med et vist
held fået "Windows Update" forklaret så...

mvh
Thomas Schulz

Fra : Louby \(2700\)

Dato : 13-02-07 16:43

"dk_sz" <dk_sz@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at installere den danske version...
>
> Alt hvad jeg umiddelbart kan indsstille til
> dansk er sat dertil... Har i nogle ideer?

Hvis det er Media Center XP du har er den på engelsk med dansk sprogpakke.
Derfor skal du bruge den engelske version af IE 7

Efter sigende skulle IE 7 komme med sprogpakke i løbet af januar men jeg har
ikke set den nogen steder endnu

Mh Louby

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 13-02-07 19:45

"Louby (2700)" <louby@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Derfor skal du bruge den engelske version af IE 7
>
> Efter sigende skulle IE 7 komme med sprogpakke i løbet af januar men jeg

Den IE7 som jeg har downloaded fra MS taler da dansk
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-02-07 23:46

Paul Østerby Sørensen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Den IE7 som jeg har downloaded fra MS taler da dansk

Ja - men den har ihvertfald indtil for nylig kun kunne
installeres i XP Home, Pro m.v. - men IKKE i XP Multimedia Center
Edition.

"Problemet" er at MCE er født engelsk - og så lægger man en dansk
sprogpakke oveni - derfor tror IE7 at den er engelsk - lidt sjusk
fra M$'s side

Som en anden nævner skulle der være kommet en løsning på det
problem her i januar - det ved jeg så iikke om der, da jeg ikke
kører med MCE.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : dk_sz

Dato : 13-02-07 22:59

> Hvis det er Media Center XP du har er den på engelsk med dansk sprogpakke.
> Derfor skal du bruge den engelske version af IE 7

Tak for svaret. Det er Media Center XP.

> Efter sigende skulle IE 7 komme med sprogpakke i løbet af januar men jeg
> har ikke set den nogen steder endnu

Det kunne forklare hvorfor Windows Update
ikke tilbyder nogen IE7 download.

(Jeg prøvede selv manuelt at downloade den fra
Microsoft's Internet Explorer side, og der vælge
dansk, men no luck. Den vil ikke installere så)

Jeg må nok bare prøve vente lidt.