to computer
Fra : Bent CC Hansen

Dato : 11-02-07 17:11

Hej, er det muligt at have 2 computere sat til en skærm,tastatur og
mus?? Er der hjælp at få i dette spørgsmål
--
bibent

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 11-02-07 17:26

On 11 Feb 2007 16:11:13 GMT, Bent CC Hansen <bent@MTFTFbibent.dk>
(slet MTFTF) wrote:

>Hej, er det muligt at have 2 computere sat til en skærm,tastatur og
>mus?? Er der hjælp at få i dette spørgsmål

Du skal have fat i en såkaldt KVM-switch. Se f.eks. T.Hansens side
her:

http://www.thansen.dk/products.asp?c=817434782&n=496936578

--
Venlig hilsen
Gert

Fra : Bent CC Hansen

Dato : 11-02-07 17:43

Jeg takker for svaret og vil da prøve
Venlig hilsen
Bent

--
bibent

Fra : Peter Martinsen

Dato : 12-02-07 03:15

"Bent CC Hansen (slet 9RUNP)" <bent@9RUNPbibent.dk> wrote in message
> Jeg takker for svaret og vil da prøve
> Venlig hilsen
> Bent

> --
> bibent

Hej

Jeg kan se at disse switches kører analogt. Monstro man kan få nogle som
kører digitalt ?

Mvh Peter

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 12-02-07 11:08

"Peter Martinsen" <petermartinsen@thorsager.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Jeg kan se at disse switches kører analogt. Monstro man kan få nogle som
> kører digitalt ?

Sørg for at få kablerne med i pakken. Ellers kan det hurtigt blive dyrt,
hvis du skal ud og købe 4 * mus/keyboard + 2 * skræmkabel.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?Sort=Price&Gallery=false&Page=1&ID=41&Parent=2&Lastdays=&Soegeord=&Producent=0&Line=&Model=&Accessory=&AccessoryTo=&Review=&Max=&Rating=0&Type=&Value=&Bundle=&Direction196=2&Sorted196=&Direction958=2&Equal131=5313&Sorted958=&x=34&y=8

Fra : Rado

Dato : 12-02-07 18:50

Den der kan da kun køre VGA?

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern