Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjælp, en kasse i indesign
Fra : Elle

Dato : 12-02-07 23:33

Kære NG - jeg har set det før, men kan ikke huske hvordan jeg ordnede det
sidst (Den er der sikkert andre, der kender).

Når jeg copy/paster en tekst fra en hjemmeside over i et worddokument og
derefter over i Indesign, så kommer der en kasse om det stykke tekst, som på
sitet var et link.

Ja, ja - det kan ordnes i word men jeg VED, at det kan ordnes i Indesign.

I spænding / elle

Fra : Elle

Dato : 13-02-07 01:24

wrote:C1F6A9C1.11ACD%elle@get2net.dk

> Ja, ja - det kan ordnes i word men jeg VED, at det kan ordnes i Indesign.

Kære NG - jeg vil ikke ulejlige, jeg svarer selv på det

Man kan faktisk ikke undgå hyperlinket fra word.
MEN for at skjule det i Indesign: view>hide hyperlink.

Altså hvor nemt kan det være - når man altså ved det.

Undskyld forstyrrelsen / elle

Fra : Jørn Andersen

Dato : 13-02-07 02:08

On Tue, 13 Feb 2007 01:23:55 +0100, Elle <elle@get2net.dk> wrote:

>Man kan faktisk ikke undgå hyperlinket fra word.

Mener du, at man ikke kan fjerne hyperlink i Word (for det kan man
godt: højreklik, Remove hyperlink) eller at InDesign alligevel
opfatter det som et link?

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen, Brønshøj

Danske tropper hjem fra Irak, nu!
Skriv under: www.kirkmand-initiativet.dk

Fra : Elle

Dato : 13-02-07 10:21

wrote:to32t25soeob1g6vn37jji45l0u30f0i8q@4ax.com

> Mener du, at man ikke kan fjerne hyperlink i Word (for det kan man
> godt: højreklik, Remove hyperlink) eller at InDesign alligevel
> opfatter det som et link?

Jeg har undersøgt det nærmere, og faktisk hjælper det at FJERNE hyperlink
(insert>hyperlink>remove) MEN det hjælper ikke at "Clear formatting" i
styles paletten. Og det var det, jeg havde gjort.

Tak for årvågne øjne.

elle