Andet multimedie
bentjuul 3670
animeret gif og ikke animeret gif
Fra : oz3lx, René

Dato : 11-02-07 18:36

hej Gruppe
hvordan sætter jeg et animeret gif billed og et ikke animeret gif billed
sammen til et billed således at det animeret gif billed stadig virker og
evt. hvilket program kan jeg bruge, det skal bruges til et banner på en side
der lavet i php.

mvh. René

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 12-02-07 00:46

oz3lx, René wrote:
> hej Gruppe
> hvordan sætter jeg et animeret gif billed og et ikke animeret gif
> billed sammen til et billed således at det animeret gif billed stadig
> virker

Det kommer da an på, hvad du mener med "sætte sammen".

> og evt. hvilket program kan jeg bruge,

Animation Shop fra Paint Shop Pro

> det skal bruges til et
> banner på en side der lavet i php.

Det er sagen uvedkommende.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : oz3lx, René

Dato : 12-02-07 16:40

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammeplease.invalid> skrev i en meddelelse

> Det kommer da an på, hvad du mener med "sætte sammen".

> Animation Shop fra Paint Shop Pro

> Det er sagen uvedkommende.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskov
> http://hjemmesideskolen.dk/ - http://ginnerskov.dk/
> http://html-faq.dk
>

>jeg takker for svarne, en venlig person har hjulpet mig
Mvh. René